Logo

Marketing MIX

ZNP z kampanią outdoorową

Związek Nauczycielstwa Polskiego 15 maja ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.

Związek postanowił wykorzystać outdoor do kampanii, która ma zwrócić uwagę na fakt, że nauczyciele w Polsce zarabiają za mało. Plakat w centralnym punkcie zawiera kwotę 1 751 zł netto, czyli wysokość wynagrodzenia zasadniczego nauczyciela stażysty. Kompozycję uzupełniają, między innymi, wizerunek ucznia i hasło: „Chcemy godnie zarabiać”.

Kampania jest realizowana w 52 miastach w całej Polsce (między innymi w Warszawie, Opolu, Wrocławiu, Gdańsku oraz Łodzi). Do promocji wykorzystano ponad 50 nośników cityboard (6×3 m). Ekspozycja potrwa do końca maja 2018.

Więcej na www.cityboard.pl

JK