Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE pracuje dla marki SOKOŁÓW

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za przygotowanie loterii audioteksowej instant-win dla marki SOKOŁÓW (Sokołów S.A.).

Loteria przebiega pod hasłem „Mistrzowska rozgrzewka z SOKOŁOWEM!”, a przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęło się 28.05.2018 i potrwa do 15.07.2018. Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty marki SOKOŁÓWza minimum 15 złotych (w tym jedno opakowanie parówek z szynki), a następnie dokonać zgłoszenia na www.loteriasokolow.pl lub wysłać SMS pod numer 70816, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT). Z promocji wykluczone jest surowe mięso. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Szczegóły loterii dostępne są w regulaminie na stronie www.uniqueone.pl.

Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. 

Do wygrania w loterii są: fartuchy do grillowania (600  sztuk), piłki nożne (300 sztuk), szaliki kibica (100 sztuk), akcesoria do grillowania (100 sztuk), profesjonalne grille (20 sztuk). Dodatkowo spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, co tydzień losowane są dwa telewizory marki Samsung 4K UHD 55” Curved.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród),a takżeza zaprojektowanie i oprogramowanie strony www. Loterię wspiera kampania telewizyjna, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Za opracowanie materiałów POS odpowiada agencja UNIQUE ONE.

JK