Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca ofertę skierowaną do najmłodszych konsumentów. Działania obejmują telewizję, outdoor, internet oraz prasę. Ponadto, marka jako jedna z pierwszych w Polsce do promocji wykorzystuje także aplikację Musical.ly.
Od kilku dni trwa kampania E. Wedel promująca produkty dla dzieci: czekotubki, żelki oraz nowość w portfolio marki – Kwaśne Żaby i Owocowe Kameleony w cukierkowej postaci. Głównym elementem komunikacji jest zaskakujący spot, w którym obok dobrze wszystkim znanego chłopca na zebrze pojawiają się również nowe postacie – Podlizuchy Wedla – z zawadiacką krową na czele. Wszyscy nowi bohaterowie reklamy to słodkie zwierzaki znane z opakowań produktów marki.
Podlizuchy Wedla będzie można również znaleźć w aplikacji Musical.ly, w której dzieciaki na co dzień dają upust swojej kreatywności. Od 18 czerwca br. do wspólnej zabawy z wedlowskimi zwierzakami zachęcać będzie znana piosenkarka i YouTuberka (co to za postać pozostaje na razie owiane słodką tajemnicą), a na uczestników akcji będą czekać atrakcyjne nagrody. Działania marki E. Wedel w aplikacji Musical.ly to jedna z pierwszych tego typu aktywacji komercyjnych w Polsce.
Kampanię wspiera szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania reklamowe obejmujące m.in. telewizję oraz internet. Za kreację i produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja PZL, a aktywności w kanale digital prowadzi agencja J. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast wsparcie PR oraz koordynację działań z influencerami zapewnia agencja Walk PR.
Działania realizowane w ramach kampanii można na bieżąco śledzić na profilu E. Wedel w serwisie YouTube:
MW