Innowacyjność, niezwykły design, wysoka jakość oraz indywidualne podejście do oczekiwań klientów to tylko wybrane cechy charakteryzujące niezwykłe kalendarze marki Pier Luigi. Specjalnie z okazji 25-lecia na polskim rynku właściciel marki, firma A.S.S.-3, zaprosiła swoich klientów i partnerów na pokaz niezwykłej jubileuszowej kolekcji połączonej z uroczystym bankietem.
Producent kalendarzy książkowych i notesów – przygotował nie lada atrakcje.
Wieczór rozpoczęła zjawiskowa wokalistka, finalistka VI edycji programu The Voice of Poland z drużyny Marii Sadowskiej, Asteya Dec. Towarzyszyły jej tancerki, które w niecodzienny sposób zaprezentowały kolekcję damskich i męskich kalendarzy, zaprojektowanych przez właścicielkę Panią Ewę Skoczeń specjalnie na okazję jubileuszowego spotkania.
Motywem przewodnim dla części artystycznej były kamienie szlachetne – synonim trwałości, niezwykłej elegancji, ponadczasowości. Słowa te idealnie charakteryzują produkty firmy, które stanowią nie tylko praktyczny element codziennego biznesu, ale także gustowny dodatek, rodzaj biżuterii dla biznesu, który odpowiednio zaprojektowany, dodaje szyku i klasy.
Spektakularne kreacje, specjalnie wyselekcjonowany repertuar muzyczny oraz niezwykłe wizualizacje stanowiące tło dla artystów złożyły się na niezapomniane widowisko dla gości.
Zwieńczeniem wieczoru był koncert niekwestionowanych gigantów polskiej sceny – zespołu Lady Pank.
Za organizację imprezy odpowiedzialna była agencja Exclusive Event.
Z najnowszą ofertą A.S.S.-3 będzie można zapoznać się już 12-13 września na targach reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa. Firma zaprasza do odwiedzenia stoiska D9.
JK