Logo

Marketing MIX

Polacy jurorami 25-tej edycji Golden Drum

Do grona jurorów jubileuszowej edycji festiwalu zostali zaproszeni międzynarodowi specjaliści z całego świata, m.in. trzech ekspertów z Polski: Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu, MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej; Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker Poland oraz Jakub Korolczuk, Executive Creative Director Grey Group Poland.

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności, który od ponad dwóch dekad łączy twórcze umysły, świętując i nagradzając najlepszych i najodważniejszych nagrodą Golden Drum, otworzył nabór na zgłoszenia prac konkursowych. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się 17-19 października 2018 roku w Portorož w Słowenii.

Golden Drum inspiruje najlepszych twórców świata i pozwala uczestnikom spojrzeć na świat oczami artystów. W Polsce, od sześciu lat ambasadorem festiwalu jest Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy w Polsce. Wcześniej funkcję tę sprawowali Grzegorz Kiszluk, Jarosław Ziębiński, Sławomir Nowotny i Leszek Stafiej.

Każdego roku uczestnicy Golden Drum mają okazję wysłuchania inspirujących wystąpień wybitnych prelegentów – nie tylko z branży kreatywnej i komunikacji marketingowej, ale także z innych dziedzin życia – uznanych na świecie artystów, muzyków i naukowców, którzy dzielą się swoją wiedzą i kreatywnością.

Od lat nieodłącznym elementem festiwalu jest Young Drummers Competition. Jest to konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30 roku życia, na najlepszy i najbardziej kreatywny plakat.

– Zadaniem tegorocznej edycji Young Drummers jest stworzenie pracy prezentującej słoweńskie miasto Piran, w oparciu o slogan „Piran – miasto Tartini”. Celem plakatu jest wzmocnienie widoczności miasta i przedstawienie go jako jednego z najbardziej autentycznych, śródziemnomorskich miast, które oferuje odwiedzającym nie tylko turystyczną ofertę ale i niezapomniane wrażenia i wydarzenia kulturalne m.in. związane z Giuseppe Tartini – wielkim artystą, słynnym wirtuozem skrzypiec i kompozytorem, który pochodził z właśnie z Piranu – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, jurorka konkursu.

Konkursowa praca powinna być stworzona w taki sposób, aby jej motyw i slogan mogły być użyte we wszystkich wymaganych kanałach komunikacji (media cyfrowe, ulotki, reklamy, itd.). Autor najlepszego plakatu otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 EURO ufundowaną przez miasto Piran. Laureaci pierwszych trzech miejsc otrzymają bilety wstępu na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum 2019. Wszystkie zgłoszenia powinny zostać przesłane do 10 września 2018 r.

Więcej o konkursie TUTAJ.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW