Rusza społeczna kampania Ströer Media dla UNICEF Polska. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Ströer Digital.
Kampania promuje dwie inicjatywy prowadzone obecnie przez UNICEF Polska – „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”. Dodatkowo część nośników zawierać będzie kreacje zachęcające firmy do działań CSR i wspierania akcji UNICEF. Reklamy będą znajdować się na tzw. ramkach w wagonach metra, ekranach LCD oraz na kilkudziesięciu witrynach sieci Ströer Digital.
Działania są prowadzone od 20 czerwca br. Współpraca pomiędzy Ströer Media, a UNICEF Polska obejmuje udostępnienie nośników oraz pomoc graficzną przy tworzeniu kreacji. – Cieszymy się, że możemy stać się częścią tak szlachetnej inicjatywy. Jesteśmy pewni, że zintegrowane działania Outdoor i Digital skutecznie pomogą UNICEF w realizacji celów obu akcji. Reklama zewnętrzna bardzo skutecznie zwraca uwagę odbiorców na problemy społeczne. Lokalizacja kampanii w Warszawskim Metrze, którym dzienne podróżuje ponad 700 tysięcy pasażerów gwarantuje szeroki zasięg. Dodatkowo chcemy wzmocnić oddziaływanie geotargetowaną reklamą online, która przypomni odbiorcom o kampanii i umożliwi bezpośrednie przejście na stronę UNICEF i wsparcie organizacji – mówi Marcin Gudowicz, V-ce Prezes Ströer Media.
– Jesteśmy bardzo wdzięczni Ströer Media za wsparcie przy realizacji kampanii. Na szczególną uwagę zasługuje nasza akcja „Więcej niż dzień”, której celem jest zebranie środków na ratowanie życia i zdrowia noworodków na świecie oraz zapewnienie matkom odpowiedniej opieki okołoporodowej. Cieszymy się, że w kreacjach znalazło się również zachęcenie dla firm do podejmowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz możliwości współpracy z UNICEF Polska. Dziękujemy także grafikom ze Ströer Media za pomoc przy tworzeniu kreacji – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
To nie pierwsza akcja społeczna Ströer zorganizowana z wykorzystaniem nośników w Warszawskim Metrze. W poprzednich Ströer m.in. wspólnie z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy promował znajomość zasad pierwszej pomocy oraz wspierał National Geographic w kampanii nt. zwierząt zagrożonych wyginięciem.
MW