Logo

Trade marketing

Hoop Cola – nowoczesny design i nowe propozycje w portfolio marki

Jeszcze lepsza, bardziej dostosowana do preferencji polskich konsumentów receptura z dodatkiem naturalnej kofeiny oraz nowe warianty coli dla konsumentów ograniczających ilość cukru w diecie. A także nowoczesna szata graficzna, oparta na prostocie i czytelnej formie, z odświeżonym wyrazistym logotypem i symbolem gwiazdy. To wyróżniki nowej odsłony Hoop Coli.

Portfel produktów Hoop, składający się z Hoop Coli oraz orzeźwiających owocowych napojów Hoop uległ całkowitej przebudowie. Odświeżony został nie tylko design wszystkich opakowań, ale również skład. Nowa, ulepszona receptura Hoop Coli jest jeszcze bardziej dopasowana do preferencji smakowych polskich konsumentów. Opracowana została bez kompromisów jakościowych i wzbogacona naturalną kofeiną, synonim wysokiej jakości i mocy.

Efektem zmiany są nowoczesne opakowania z wyrazistym logotypem i charakterystycznym motywem gwiazdy – symbolem jakości i spełnienia marzeń. W tle nowych designów Hoop Coli zastosowany został prosty i czytelny kod kolorystyczny – magentowa czerwień dla wariantów regularnych, z barwą gwiazdy nawiązującą do smaków wzbogacających colę (cytryny i wiśni); czerń dla produktów w 100% bez cukru; oraz zieleń dla wariantów o obniżonej zawartości cukru.

W tym sezonie nowością są także produkty pozwalające w 100% cieszyć się smakiem coli, ale bez cukru i aspartamu – Hoop Cola ZERO oraz Hoop Cola GREEN o doskonałym smaku, przy 30% mniejszej zawartości cukru i kalorii – dzięki stewii, słodzikowi naturalnego pochodzenia.

Nowość pojawiła się także w linii Hoop Owocowe. Do napojów gazowanych z zawartością soków owocowych o smaku pomarańczy, cytryny i maliny dołączył nowy wariant bazujący na popularnych w Polsce owocach – Hoop Jabłko Rabarbar – o wyjątkowo orzeźwiającym jabłkowym smaku, przełamanym kwaskowatą nutą rabarbaru.

www.hoopcola.pl

JK