Logo

POS Stars

Ostatnie dni na wysyłanie zgłoszeń do konkursu POS STARS 2018

To już 10. edycja organizowanego przez OOH magazine konkursu na najlepsze display’e reklamowe.

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 lipca. Jego celem jest wyłonienie najlepszych display’ów i realizacji na rynku. Głosowanie odbywa się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybiera najlepsze POS-y w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka.

Najwyżej oceniona praca przez JURORÓW otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX, a osoby odwiedzające targi mogą także głosować na POS, który według nich jest najlepszy. Głosować można tylko raz, do karty konkursowej przypięta jest wizytówka w celu wyeliminowania kilkukrotnego oddania głosu. POS, który zbierze najwięcej punktów – wygrywa dodatkowo NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.

– To już ostatnie dni, kiedy firmy projektujące i producenci materiałów POS mogą zgłosić swoje realizacje do konkursu. W jubileuszowej edycji biorą udział firmy, które już z nami współpracowały, jak i zupełnie nowe, co nas bardzo cieszy. Już teraz obserwuję zgłoszone POS-y i wiem, że JURY będzie miało naprawde ciężki orzech do zgryzienia. – mówi Magdalena Wilczak, PR & Marketing Manager w OOH magazine, opiekun konkursu.

Aby zgłosić POS należy wypełnić FORMULARZ.

Regulamin konkursu jest dostępny TUTAJ.

Kontakt w sprawie zgłoszeń: m.wilczak@oohmagazine.pl

FestiwalMarketingu.pl 2017 w filmowej pigułce:

Wszystkie zgłoszone realizacje będzie można oglądać 12 i 13 września 2018 roku poczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwalMarketingu.pl

MW