To już 10. edycja organizowanego przez OOH magazine konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 lipca. Jego celem jest wyłonienie najlepszych display’ów i realizacji na rynku. Głosowanie odbywa się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybiera najlepsze POS-y w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka.
Najwyżej oceniona praca przez JURORÓW otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX, a osoby odwiedzające targi mogą także głosować na POS, który według nich jest najlepszy. Głosować można tylko raz, do karty konkursowej przypięta jest wizytówka w celu wyeliminowania kilkukrotnego oddania głosu. POS, który zbierze najwięcej punktów – wygrywa dodatkowo NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.
– To już ostatnie dni, kiedy firmy projektujące i producenci materiałów POS mogą zgłosić swoje realizacje do konkursu. W jubileuszowej edycji biorą udział firmy, które już z nami współpracowały, jak i zupełnie nowe, co nas bardzo cieszy. Już teraz obserwuję zgłoszone POS-y i wiem, że JURY będzie miało naprawde ciężki orzech do zgryzienia. – mówi Magdalena Wilczak, PR & Marketing Manager w OOH magazine, opiekun konkursu.
Aby zgłosić POS należy wypełnić FORMULARZ.
Regulamin konkursu jest dostępny TUTAJ.
Kontakt w sprawie zgłoszeń: m.wilczak@oohmagazine.pl.
FestiwalMarketingu.pl 2017 w filmowej pigułce:
Wszystkie zgłoszone realizacje będzie można oglądać 12 i 13 września 2018 roku poczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa.
Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwalMarketingu.pl
MW