Logo

Event MIX

MSL kontynuuje długofalową współpracę z Golden Drum

25th Golden Drum Festival, jeden z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych w Europie, zaprosił MSL już po raz trzeci jako partnera PR festiwalu.

Sieć agencji MSL będzie odpowiedzialna za prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych na 17 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej – w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, na Węgrzech, we Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, Ukrainie i Wielka Brytania. MSL będzie współpracować z agencjami partnerskimi i lokalnymi biurami Publicis Groupe podczas pracy nad tym projektem. Doświadczenia z poprzednich edycji Golden Drum pozwolą na jeszcze skuteczniejszą realizację działań promocyjnych na srebrny jubileusz festiwalu.

Mojca Briščik, prezes Golden Drum Festival i dyrektor naczelny Słoweńskiej Izby Reklamowej mówi – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z MSL podczas poprzednich edycji naszego festiwalu, dlatego zdecydowaliśmy się na jej kontynuację. Gwarantujemy strategiczne doradztwo komunikacyjne i pełne spektrum możliwości oferowanych przez wiodącą globalną agencję sieciową.

Ostatnie kilka tygodni poprzedzających festiwal to kluczowy okres do prowadzenia działań promocyjnych, których efekty będą regularnie zgłaszane przez media z głównym wydarzeniem promocyjnym odbywającym się w dniu otwarcia Golden Drum Festival. Prowadzenie relacji z mediami i komunikacja w mediach społecznościowych to tylko niektóre z szerokich działań promocyjnych realizowanych przez MSL. – Opierając się na naszym doświadczeniu we wspieraniu poprzednich edycji festiwalu, odpowiadamy za kompleksową działalność medialną oraz za kreowanie i promowanie pozytywnego wizerunku Festiwalu Golden Drum – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu MSL CEE i juror Golden Drum.

Festiwal Golden Drum inspiruje czołowych światowych twórców i umożliwia uczestnikom festiwalu świeże spojrzenie na globalne problemy oczami artysty. Daje im możliwość wysłuchania inspirujących przemówień wybitnych prelegentów – nie tylko osobistości z branży komunikacji kreatywnej i marketingu, ale także z wielu innych dziedzin i specjalizacji – uznanych na arenie międzynarodowej artystów, muzyków, filozofów, profesjonalistów z branży i innych specjalistów, którzy otwarcie dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i kreatywnością. Festiwal zgromadził ponad 42 000 profesjonalistów z ponad 40 krajów i każdego roku gromadzi ponad 900 ekspertów z różnych branż.

25. edycja festiwalu Golden Drum – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności, zorganizowanego przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się w dniach 17-19 października 2018 r. W Portorož w Słowenii.

MW