Przewodniczącym Jury konkursu jest Olaf Krynicki z Samsung Polska. Przewodniczącymi grup jurorskich zostali Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden, Michał Nowosielski z Bigthinkski, Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec oraz Przemysław Mitraszewski z Lighthouse.
Powołano Jury konkursu Złote Spinacze 2018. Skład jurorski został powiększony do 78 osób. W Jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego. Jurorzy będą obradowali w czterech grupach. Zakres ocenianych przez grupę jurorską kategorii konkursowych może ulec zmianie w przypadku znacznych dysproporcji w ilości zgłoszeń do poszczególnych kategorii.
Projekty oceniane będą w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja oraz efektywność. – Osobiście będę przywiązywał największą uwagę do innowacyjności, ale też świeżości zgłoszonych projektów. Duże znaczenie będzie dla mnie również miała skuteczność przeprowadzonych działań, a więc czy dana akcja zrealizowała założone cele – mówi Przewodniczący Jury, Olaf Krynicki z Samsung Polska.
Przewodniczącą pierwszej grupy jurorskiej została Marta Pokutycka – Mądrala, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Efektywność, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Sport. W skład grupy weszli:
– Bogdan Biniszewski / Prezes Zarządu / Fundacja Lwów i Kresy Południowo-Wschodnie
– Paweł Bylicki / CEO / Public Dialog
– Jerzy Ciszewski / Wydawca, Redaktor Naczelny / publicrelations.pl
– Alicja Górka-Pruszczak / Executive Director / Havas PR Warsaw
– Marek Kosycarz / Wykładowca / Akademia Leona Koźmińskiego
– Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
– Iwona Kubicz / Prezes / Procontent
– Arkadiusz Mierzwa / Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej / Jeronimo Martins
– Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
– Robert Moreń / Dyrektor ds. Komunikacji / Benefit Systems
– Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations / Bank Zachodni WBK
– Jarosław Nyk / Prezes / VisionGroup
– Anna Papka / Doradca ds. komunikacji na Polskę, Rzecznik Prasowy/ Shell Polska
– Dawid Piekarz / Niezależny doradca
– Tomasz Podolak / Prezes / Linkleaders
– Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
– Cezary Szymanek / Redaktor Naczelny / Rzeczpospolita.pl
– Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet PR
Przewodniczącym drugiej grupy jurorskiej został Michał Nowosielski, założyciel agencji BIGTHINKSKI. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity & CSR Communications, Social Media, Kreatywność, Moda i styl życia, Kultura i Media. W skład grupy weszli:
– Liliana Anam / Menedżer Zarządzający / CSRinfo
– Agnieszka Bajur / Prezes Zarządu / Marketing & Communications Consultants
– Katarzyna Balashov / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Ikea Retail
– Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board
– Agnieszka Durlik / Dyrektor Gabinetu Prezesa oraz Rzecznik Prasowy / Krajowa Izba Gospodarcza
– Piotr Filipek / Niezależny doradca
– Zbigniew Gajewski / Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu / Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy
– Ewa Hope / Docent, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
– Adam Jarosz / Managing Partner / BE Communications
– Monika Kaczmarek-Śliwińska / Rada Nadzorcza Mentax SA / dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
– Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
– Agnieszka Madej / Dyrektor Wydawnicza, Współwłaściciel / Agape
– Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja Young Arts
– Mirella Panek- Owsiańska / Członkini Zarządu / CSR Europe
– Magda Piekarczyk / Kierownik Komunikacji Marketingowej Volkswagen Samochody Użytkowe / Volkswagen Group Polska
– Mariusz Pleban / Prezes Zarządu / Multi Communications
– Łukasz Przybysz / Medioznawca, Politolog, Wykładowca / Uniwersytet Warszawski
– Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR
Przewodniczącą trzeciej grupy jurorskiej została Magdalena Brzezińska, Kierownik Działu Spraw Korporacyjnych w Grupie Żywiec. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Media Relations, Content Marketing – branded content, Custom Publishing, Research&Insight, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness. W skład grupy weszli:
– Agnieszka Bacińska / Prezes / Walk PR
– Magdalena Budziszewska / Senior Marketing & PR Manager / Costa Coffe Polska
– Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
– Jakub Dmitrowski / Partner Zarządzający w Smart Media / Właściciel Agencji RingPR
– Ilona Gajewska / Specjalista, Corporate Marketing & Public Relations / 3M Poland
– Justyna Gościńska-Bociong / Kierownik ds. Komunikacji i PR, Rzecznik Prasowy / Medicover Polska, Medicover Försäkrings
– Krzysztof Jakubiak / Dyrektor Biura Prasy i Promocji, Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Zdrowia
– Zbigniew Jankowski / CEO / Maurent PR
– Monika Jasłowska / Head of Brands Management / Polpharma Group
– Katarzyna Kamińska / Doradca Public Relations
– Małgorzata Kołodrub / Dyrektor ds. Komunikacji Polska i Kraje Bałtyckie / Danone
– Julia Kozak / Intercultural Communication Strategist
– Danuta Raczkiewicz-Chenczke / Prezes Zarządu Komplementariusza / RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
– Ewa Sadowska / Head of Content & PR / Douglas Polska
– Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies
– Sebastian Tołwiński / Ferrero Polska
– Jan Zając / Adiunkt, Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii / Prezes Zarządu, Sotrender
– Agata Zeman / Operations Director / 24/7 Communication
– Katarzyna Życińska – Jarosz / Prezes Zarządu / 38PR & Content Communication
Przewodniczącym czwartej grupy jurorskiej został Przemysław Mitraszewski, Managing Partner w Lighthouse. Grupa będzie obradowała nad kategoriami: Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa, Public Affairs i Lobbying, Komunikacja wewnętrzna, PR miejsca, miasta lub regionu, Employer Branding, Turystyka i rekreacja, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny. W skład grupy weszli:
– Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
– Maria Buszman / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie / Wykładowca akademicki, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
– Małgorzata Dziak-Masny / Director, Head of Healthcare Unit / FleishmanHillard
– Anna Hahn- Leśniewska / Wiceprezes Zarządu / Partner of Promotion
– Michał Jacuński / Wykładowca akademicki / Uniwersytet Wrocławski
– Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Poland / Diageo
– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
– Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
– Adam Łaszyn / Prezes / Alert Media Communications
– Małgorzata Mejer / Manager do spraw Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej / Procter & Gamble
– Michał Olbrychowski / Dyrektor, Lider Communications Consulting / Deloitte Communications
– Małgorzata Przybylska / Dyrektor Marketingu / TRAC TREC
– Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów
– Sebastian Stępak / Dyrektor Zarządzający / MSLGROUP
– Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana, Uniwersytet Warszawski / Prezes Zarządu, EXACTO
– Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture
– Małgorzata Zakrzewska / Dyrektor ds. Public Affairs / Play
– Monika Zakrzewska
– Radosław Żuk / Fundacja Banku Ochrony Środowiska / Prezes Zarządu
Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce. Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 13 sierpnia do godz. 16:00 w pierwszym terminie, do 3 września do godz. 16:00 w drugim terminie oraz do 6 września do godz. 16:00 w trzecim, ostatecznym terminie.
Partner merytoryczny konkursu: KPMG. Partnerzy i patroni medialni: IMM, PRoto, Newseria, Wirtualnemedia, Marketing przy kawie, Puls Medycyny, Świat Hoteli, Forum Sportu i Biznesu, Michał Gmitruk Production, Klub Twórców Reklamy, Innovation. Partnerzy technologiczni: Conrego, Pro4media, VIDEOactions – agencja filmowa, Transmisje Online.
Informacje o konkursie TUTAJ.
MW