W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Swoje realizacje zgłosiło 17 firm z branży. Wszystkich prac było 38. Ośmiu JURORÓW pierwszego dnia targów oddało swoje głosy na poszczególne posy w kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka.
Przyznana została także nagroda GRAND PRIX i NAGRODA PUBLICZNOŚCI.
Nagrodzone prace w poszczególnych kategoriach:
NAPOJE – WYRÓŻNIENIE
NAPOJE – WYRÓŻNIENIE
NAPOJE – NAGRODA GŁÓWNA
ŻYWNOŚĆ – WYRÓŻNIENIE
ŻYWNOŚĆ – NAGRODA GŁÓWNA
ALKOHOL & TYTOŃ – WYRÓŻNIENIE
ALKOHOL & TYTOŃ – WYRÓŻNIENIE
ALKOHOL & TYTOŃ – NAGRODA GŁÓWNA
KOSMETYKA – NAGRODA GŁÓWNA
DISPLAY’E KARTONOWE – WYRÓŻNIENIE
DISPLAY’E KARTONOWE – NAGRODA GŁÓWNA
DISPLAY’E NALADOWE – NAGRODA GŁÓWNA
ELEKTRONIKA – NAGRODA GŁÓWNA
DIGITAL POS – WYRÓŻNIENIE
DIGITAL POS – NAGRODA GŁÓWNA
PRZEMYSŁ – WYRÓŻNIENIE
PRZEMYSŁ – NAGRODA GŁÓWNA
MOTORYZACJA – NAGRODA GŁÓWNA
FARMACJA – NAGRODA GŁÓWNA
DESIGN ROKU – NAGRODA GŁÓWNA
KIDS – NAGRODA GŁÓWNA
EVENT POS – NAGRODA GŁÓWNA
Ex aequo HOLO i IMAGINE NATION
ROZRYWKA – NAGRODA GŁÓWNA
GRAND PRIX
Ex aequo HOLO i IMAGINE NATION
NAGRODA PUBLICZNOŚCI
Organizatorem konkursu POS STARS jest OOH magazine.
Wszystkie zgłoszone POS-y wraz z opisami można zobaczyć TUTAJ.
MW