
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Swoje realizacje zgłosiło 17 firm z branży. Wszystkich prac było 38. Ośmiu JURORÓW pierwszego dnia targów oddało swoje głosy na poszczególne posy w kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka.
Przyznana została także nagroda GRAND PRIX i NAGRODA PUBLICZNOŚCI.
Nagrodzone prace w poszczególnych kategoriach:
NAPOJE – WYRÓŻNIENIE
NAPOJE – WYRÓŻNIENIE
NAPOJE – NAGRODA GŁÓWNA
ŻYWNOŚĆ – WYRÓŻNIENIE

ŻYWNOŚĆ – NAGRODA GŁÓWNA

ALKOHOL & TYTOŃ – WYRÓŻNIENIE

ALKOHOL & TYTOŃ – WYRÓŻNIENIE
ALKOHOL & TYTOŃ – NAGRODA GŁÓWNA

KOSMETYKA – NAGRODA GŁÓWNA

DISPLAY’E KARTONOWE – WYRÓŻNIENIE
DISPLAY’E KARTONOWE – NAGRODA GŁÓWNA

DISPLAY’E NALADOWE – NAGRODA GŁÓWNA

ELEKTRONIKA – NAGRODA GŁÓWNA
DIGITAL POS – WYRÓŻNIENIE
DIGITAL POS – NAGRODA GŁÓWNA
PRZEMYSŁ – WYRÓŻNIENIE
PRZEMYSŁ – NAGRODA GŁÓWNA
MOTORYZACJA – NAGRODA GŁÓWNA

FARMACJA – NAGRODA GŁÓWNA

DESIGN ROKU – NAGRODA GŁÓWNA

KIDS – NAGRODA GŁÓWNA

EVENT POS – NAGRODA GŁÓWNA
Ex aequo HOLO i IMAGINE NATION

ROZRYWKA – NAGRODA GŁÓWNA

GRAND PRIX
Ex aequo HOLO i IMAGINE NATION
NAGRODA PUBLICZNOŚCI
Organizatorem konkursu POS STARS jest OOH magazine.
Wszystkie zgłoszone POS-y wraz z opisami można zobaczyć TUTAJ.
MW