Event MIX Nosalowy Dwór rozwija segment klienta międzynarodowego

Nosalowy Dwór rozwija segment klienta międzynarodowego

78
0
Nosalowy Dwór rozwija segment klienta międzynarodowego

Nosalowy Dwór Resort& SPA rozbudowuje struktury sprzedaży. To odpowiedź na zwiększone zainteresowanie organizacją międzynarodowych eventów i wzmocnienie struktur obsługi klienta indywidualnego z segmentu Premium.

Ostatnie 2 lata  to dla Nosalowy Dwór Resort& SPA okres dużych wzrostów przychodów, zwłaszcza w segmencie MICE . Resort ugruntował już swoją pozycję w kraju jako jeden z najlepszych obiektów dla segmentu MICE, teraz zwiększa swoją aktywność w segmencie organizacji eventów dla największych międzynarodowych marek i firm zagranicznych. Dynamiczny rozwój  i wzrost aktywności wiąże się z rozbudową struktur sprzedaży oraz działu obsługi konferencji i bankietów. Resort rozbudowuje też dział sprzedaży indywidualnej w związku z planowanym na IV kwartał 2019 otwarciem nowego obiektu premium  – Nosalowy Park Luxury Hotel & SPA, powstającym w centrum Zakopanego.

Premiera Centrum Kongresowego Gerlach w 2016 roku otworzyła  przed Resortem nowe możliwości. Potencjał „Gerlacha” –  1250 m2  powierzchni, pojemność do 1200 osób, 6 m wysokości , brak filarów na całej powierzchni sali , 91 podwieszeń o udźwigu  do 350 kg/m2 każdy, możliwość  podziału  sali na 6 mniejszych oraz wsparcie doświadczonego zespołu pozwalają na realizacje nawet najbardziej wymagających eventów. Resort dysponuje dodatkowo 22 salami konferencyjnymi (w tym kameralnymi boardroomami)  i blisko 2 tys m kw. zewnętrznych terenów eventowych,  z zadaszonymi wiatami pod integrację. Taka oferta w połączeniu z blisko 400-u pokojową bazą noclegową  i lokalizacja w stolicy polskich Tatr sprawia, że Resort coraz częściej przyciąga duże międzynarodowe wydarzenia.  Wiele realizacji już się odbyło, inne planowane są jeszcze w tym roku. Znaczna ilość zapytań dotyczy kolejnych lat. Planowane w związku z tym działania i strategia obejmować będą zwiększoną aktywność w tym segmencie.

Rozbudowywany dział sprzedaży, aktywność na zagranicznych imprezach branżowych oraz kontakty BTB i BTC mają zapewnić wzrost udziału międzynarodowych realizacji w przychodach.

Już wkrótce oferta Grupy Nosalowy Dwór poszerzy się o dodatkowe 140 pokoi i luksusową przestrzeń dla mniejszych grup biznesowych w Nosalowy Park  Luxury Hotel & SPA, który stanowić będzie integralną część infrastruktury hotelowej Grupy Nosalowy Dwór w Zakopanem. Jednym z istotnych segmentów nowego hotelu będzie międzynarodowy klient indywidualny z segmentu Premium, który coraz częściej odwiedza Zakopane.

Nosalowy Dwór Resort & Spa jest dwukrotnym zdobywcą nagrody MP Power Awards w kategoriach Kongres i Multivenue.

www.nosalowy-dwor.eu