Logo

Marketing MIX

Synergic z kampanią dla Lokum Deweloper

SYNERGIC, lider dostawców rozwiązań OOH, zrealizował niestandardową kampanię na rowerach miejskich we Wrocławiu dla Inwestycji Lokum Smart City budowanej przez Lokum Deweloper.

Ta polska firma prężnie rozwija się w branży deweloperskiej tworząc kompleksy funkcjonalnych osiedli mieszkaniowych we Wrocławiu i Krakowie. Klient  wraz z oficjalnym startem nowego roku szkolnego zdecydował się na realizację nowatorskiej dla branży budowlano-deweloperskiej kampanii z użyciem rowerów miejskich.

W kampanii wykorzystano skrzydełka jednośladów ulokowanych w ponad połowie wrocławskich stacji rowerowych. Chwytliwe hasło kampanii Lokum Smart City #enjoylife wzmocniono kreatywnymi grafikami/ ikonami zachęcającymi do pasjonowania się życiem i spełniania marzeń. Dom i jego zakup to przecież jedno z tych marzeń! Dodatkowo w kampanii wykorzystano streetwearowy element w koszykach rowerów mieszkańcy znaleźli żółte plecaczki designem nawiązujące do głównego przekazu kampanii osiedla Lokum Smart City.

Rowery miejskie we Wrocławiu to obok kanałów nowoczesny transportowy „krwioobieg miasta”. To najdłużej funkcjonujący system w Polsce o niesamowicie rozbudowanej infrastrukturze. Cieszy mnie zarówno jako prezes Synergic, jak i rodowitą Wrocławiankę, że na naszych rowerach na początek jesieni zawitała radosna kampania inwestycji Lokum Smart City skomentowała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

JK