Logo

Event MIX

Co nowego u STAR EVENT?

Czy można połączyć dopingowanie Reprezentacji Polski na Mundialu z obowiązkami zawodowymi? Reprezentacja Star Event nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Ubiegły rok był dla nich wyjątkowo pracowity, ale i udany. Już teraz możemy prognozować, że ten będzie jeszcze lepszy. Sprawdźmy, jak to robią, że z roku na rok firma ta odnosi coraz większy sukces.

Star Event jest czołową wypożyczalnią mebli oraz akcesoriów eventowych. Do dyspozycji klientów oddają meble, akcesoria i dekoracje, które tworzą wyjątkowe strefy VIP, scenografie, aranżacje konferencyjne, ekologiczne ogródki czy stoiska na targach branżowych. Jak twierdzi project manager i zarazem jeden z założycieli firmy Star Event, Mariusz Stawczyk, ich oferta skierowana jest zarówno do ogromnych korporacji, jak i klientów indywidualnych oraz tych wszystkich pomiędzy. Ale czy tylko? Nie można przecież zapominać o zaangażowaniu firmy w prospołeczne i proekologiczne inicjatywy.
– Tak to prawda. W tym roku staramy się działać wielopłaszczyznowo. Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w kilku fajnych akcjach i wciąż mamy apetyt na więcej! – dodaje drugi z założycieli, Marcin Pape.

Sesja zdjęciowa z udziałem gwiazd i podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja.

Społecznie odpowiedzialna przedsiębiorczość niewątpliwie jest więc określnikiem działalności firmy. Choć 2018 rok jest kolejnym rokiem, w którym osiągają zachwycające wyniki, to przy tym nie zapominają o tym, co najważniejsze. Odpowiedzialny biznes to przede wszystkim uwzględnienie interesów społecznych, troska o potrzebujących czy ochrona środowiska. Tak też działa Star Event, które nie tylko realizuje swoją strategię biznesową, ale też wspiera sprawy istotne społecznie. Co takiego działo się w ostatnich miesiącach, gdzie się udzielali i jakie mają plany na przyszłość?

Zaangażowanie w kampanię Fundacji Dziecięca Fantazja
Dlaczego pomagają? Obaj założyciele Star Event jednogłośnie twierdzą, że nie wyobrażają sobie, aby mogło być inaczej. – Skoro mamy taką możliwość, czynimy to z ogromną radością i przyjemnością. Chętnie angażujemy się we wszelkiego rodzaju akcje charytatywne, prospołeczne czy wspierające rozwój młodych talentów. Takie inicjatywy są świetne, a my jesteśmy otwarci na pomoc – zapewnia Mariusz Stawczyk.

Kampania Fundacji Dziecięca Fantazja została zrealizowana w kwietniu. Była to profesjonalna sesja fotograficzna, w której udział wzięło pięcioro podopiecznych Fundacji, ich rodzice oraz takie osobistości jak Anna Samusionek, Joanna Kurowska, Aldona Orman, Conrado Moreno, Anna Powierza, Joanna Jabłczyńska, Arkadiusz Gołębiewski czy Radek Mróz. Niezwykłe, wyjątkowe i absolutnie rozczulające dzieciaki, skradły serca wszystkim, którzy mieli okazję tę sesję współtworzyć oraz tym, którzy jej efekty mogą dziś podziwiać.

Star Event tego właśnie dnia wspierał akcję swoimi działaniami. W sesji zdjęciowej wykorzystano bowiem meble i elementy aranżacji, w towarzystwie których odbyło się wydarzenie. Marcin Pape zapewnia, że niewątpliwie była to sesja niezwykła – Choć naszym zadaniem było wyłącznie użyczenie elementów wystroju, to bez wątpienia były to dla nas podniosłe i ważne chwile, które zapamiętamy na długo. Pomoc potrzebującym, nawet w niewielkim calu, powoduje, że czujemy się szczęśliwi i spełnieni – jako firma i jako ludzie. Obserwując zaangażowanie Star Event w tego typu działania, to z pewnością nie wszystko co mają do zaoferowania w 2018 roku.

Mundial pełną parą
Choć Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej nie okazały się szczęśliwe dla Polaków, to Star Event dokładał wszelkich starań, aby dodać naszej reprezentacji skrzydeł. Stworzone przez nich mobilne strefy kibica były niezwykle popularne wśród fanów piłki nożnej. – Ilość wygenerowanych decybeli podczas okrzyków dopingujących Polaków, w zorganizowanych przez nas strefach kibica, z pewnością dotarła do obozu piłkarzy w Rosji! Niestety to nie pomogło, ale jesteśmy przekonani, że fani zrobili co w ich mocy, aby dodać otuchy reprezentantom. I oczywiście nasz team również! W każdym meczu wiernie dopingowaliśmy – bez względu na to czy był to mecz otwarcia, mecz o wszystko, czy też mecz o honor – podkreśla Marcin Pape.

Realizacja loży VIP w hotelu Narvil.

Zbudowane przez Star Event strefy kibica opiewały w biało-czerwone barwy. Nie brakowało w nich komfortowych leżaków, puf, kanap, stołów, a nawet murawy! Choć dla Polaków Mundial dobiegł końca już jakiś czas temu, to piłka wciąż jest w grze. Ruszyła Liga Narodów w Piłce Siatkowej Mężczyzn, a tam również przyda się wsparcie dla naszych Orłów. Czy Star Event ponownie się zaangażuje? Mariusz Stawczyk jest tego pewien: – Oczywiście! Może tym razem huczny doping w zbudowanych przez nas strefach kibica przyniesie lepszy rezultat? Podobnie jak większość Polaków nie tracimy nadziei! Jeszcze Biało-Czerwoni pokażą na co ich naprawdę stać i udowodnią, że Mundial był tylko niewielkim potknięciem, o którym należy szybko zapomnieć.

Wsparcie rozwoju firm
Społecznie odpowiedzialny biznes troszczy się nie tylko o interes swój, ale przede wszystkim swoich klientów. Tak też funkcjonuje Star Event, które coraz prężniej pomaga rozwijającym się firmom wejść na szczyt. W jaki sposób? – Powiększyliśmy nasz udział w branży wystawienniczej. Nasze stoiska targowe szyte na miarę, są obecne na coraz większej liczbie targów. Spotykamy się z rosnącym zainteresowaniem uczestników i to nas niezwykle cieszy. Stoiska wykonujemy ręcznie, pod wymiar, na życzenie i zamówienie klienta. To świetne, że nas doceniają i nam ufają – mówi Mariusz Stawczyk, a jego wspólnik dodaje: – Na zdjęciach prezentujemy tylko namiastkę tego, co siedzi w naszych głowach.

Nie znamy ograniczeń, dlatego w niemal każdym przypadku jesteśmy w stanie zrealizować wizję klienta i zaproponować mu takie rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla niego i dla odbiorców. Przedstawienie wizji, narracji i kultury organizacyjnej firmy, poprzez odpowiednio zaprojektowane stoisko targowe, jest w dzisiejszych czasach szalenie istotne.
To jednak nie wszystko. Oprócz budowania przestrzeni targowej, załoga Star Event nieustannie pomaga w realizowaniu różnych działań marketingowych firm, ale nie tylko. W zależności od zapotrzebowania, swoimi meblami i akcesoriami eventowymi, eko meblami i dekoracjami, wypełniają przestrzenie podczas imprez i uroczystości. Począwszy od konferencji naukowych i branżowych, przez bale, spotkania integracyjne, firmowe zabawy, rodzinne grille, aż po śluby, wesela i temu podobne. Co więcej, czynią to wszystko z największą dbałością o środowisko – Eko Eventy to ich specjalność!

Jedne z wielu propozycji stoisk targowych tworzonych przez Star Event.

Jaka będzie druga połowa 2018 roku dla Star Event?
Obserwując tendencję rozwojową, mamy nadzieję, podobnie jak team Star Event, że będzie jeszcze bardziej owocna. Cieszy nas, kiedy firmy mają pomysł na siebie i krok po kroku realizują swój cel. Nowe pomysły, nowe projekty i nowe wyzwania to to, czego każda firma potrzebuje, aby nie stać w miejscu tylko przeć naprzód. – Obecnie realizujemy rekordową liczbę zleceń, ale to nie znaczy, że na tym poprzestaniemy. Wciąż rozszerzamy nasze struktury, zatrudniamy nowych pracowników, którzy wnoszą do firmy swój bezcenny kapitał w postaci pomysłów, wiedzy i doświadczeń. To nas napędza! – mówi Marcin Pape. Z kolei Mariusz Stawczyk dodaje, że Star Event jest właśnie w trakcie rozbudowywania działu sprzedaży i marketingu. – Szukamy osób, które chcą się rozwijać, są otwarte na nowe wyzwania i wspólnie z nami będą realizowały swoje pasje. „Jeśli uważasz, że stanowisko w naszej firmie jest dla Ciebie – skontaktuj się z nami!”.

Warto dodać też dodać, że rozrasta się nie tylko team Star Event, ale również ich oferta. Z miesiąca na miesiąc poszerzają wybór foteli, mebli eventowych czy akcesoriów konferencyjnych. – Dokładamy wszelkich starań, aby klient był zadowolony. Wszechstronność jest tym, na co w 2018 roku kładziemy szczególny nacisk. Jeśli jest wydarzenie, ale brakuje pomysłu na jego realizację, my bierzemy ten ciężar na siebie. Najważniejsze, aby wspólnymi siłami osiągać to, na czym wszystkim nam zależy – satysfakcję i zadowolenie ze zrealizowanego zlecenia
– zapewnia nas Marcin Pape.

Półmetek 2018 roku firma Star Event może więc śmiało odhaczyć, jako swój kolejny sukces. Nowi klienci, ale też ci, którzy już kolejny raz obdarzyli tę firmę zaufaniem, napędzają maszynę, która wcale nie chce się zatrzymać. Branża eventowa rośnie w siłę, a wraz z nią ku górze pnie się Star Event. Oby tak dalej!
www.starevent.pl

Wywiad ukazał się w ostatnim numerze OOH event!, pobierz bezpłatnie TUTAJ.