Logo

Event MIX

Strefa PLAY na PGA – relacja z realizacji

Agencja Plej przygotowała strefę PLAY na PGA – największych Targach Gier Komputerowych
w Europie Środkowo-Wschodniej, odbywających się 12-14 października 2018 w Poznaniu.

PLAY już po raz trzeci był partnerem PGA i jak co roku w strefie operatora na fanów gamingu i esportu czekało wiele różnych atrakcji, nagród i gadżetów.

W Strefie Gamingu znalazły się profesjonalne stanowiska komputerowe oraz konsolowe, na których można było zagrać w najpopularniejsze gry – Fortnite, Counter Strike: Global Offensive, League of Legends i Forza. Rozgrywki prowadzone były w trybie 5 na 5, a także specjalnym podnośniku w strefie Wyższy Level Gamingu  – 1 na 1. Dodatkowo strefa PLAY była jedną ze stacji interaktywnej gry Fortnite.

Marki PLAY i Razer (partner strefy) przygotowały też sklep i showroom, w których można było przetestować i kupić różne modele słuchawek, myszek, podkładek, padów i klawiatur. Dzięki marce Razer można też było zagrać na gamingowym smartfonie – Razer Phone.

W Strefie Spotkań pojawiły się największe gwiazdy YouTube’a związane z PLAY – Izak, Rezi, Człowiek Warga, Blowek, Kaiko, JDabrowsky, Leh, Jcob, Disowskyy i MKRR. Na Insta PLAY prowadzone były transmisje na żywo dla wszystkich tych, którzy nie mogli wybrać się na PGA osobiście.

Popularnością cieszyła się również PLAYowa ładowarnia oraz strefa chillout.

Strefa PLAY została nagrodzona medalem ACANTHUS AUREUS jako stoisko najbardziej sprzyjające realizacji strategii marketingowej.