Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Galeria Katowicka, jako obiekt o bardzo solidnych i stabilnych podstawach, dzięki umiejętnemu zarządzaniu wykorzystująca swój potencjał i osiągająca dynamicznie rosnące wyniki sprzedażowe, została także wyróżniona w kategorii „Best Performance”.
11 października Polska Rada Centrów Handlowych, po przeanalizowaniu aplikacji marketingowych zgłoszonych przez 59 centrów handlowych oraz 15 sieci handlowych, ogłosiła nagrodzonych w 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards 2018. Zwycięzcą w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku” została Galeria Katowicka, która zaoferowała swoim klientom nowatorskie spojrzenie na „zwyczajną” akcję handlową Black Friday.
Nagrodzona kampania „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, zrealizowana w kontrze do typowych propozycji rynkowych, kilkukrotnie przewyższyła wcześniejsze założenia sprzedażowe i frekwencyjne. Połączono w niej śląskie poczucie tożsamości z ogólnoświatowym trendem, z lekkim przymrużeniem oka odwołując się do tradycji i poszukiwanych przez mieszkańców Śląska emocji. Dzięki temu zabiegowi osiągnięto bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców, padł także rekord odwiedzalności dziennej i weekendowej. Katowickie centrum handlowe zostało również nagrodzone za efekty całokształtu działań zarządczych. Jury konkursu przyznało Galerii Katowickiej wyróżnienie w kategorii „Best Performance”. Doceniono sprawne funkcjonowanie obiektu na wielu polach, m.in. wzmacniania oferty leasingowej, marketingu, tenant-mix, architektury, udogodnień, a co najważniejsze wyników sprzedażowych i footfallu.
– Ogromnie cieszę się, że nasze działania, związane z oswajaniem typowo zakupowej akcji Black Friday z lokalną specyfiką Śląska, zostały zauważone przez PRCH. Nagrodę doceniamy tym bardziej, że tegoroczna edycja konkursu obfitowała w wiele innowacyjnych i nietuzinkowych projektów mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. A Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej, podkreśla: – Warto eksperymentować i szukać nowych ścieżek i kierunków komunikowania się z lokalną społecznością, nie zapominając o realizowaniu celów biznesowych. A o tym, że umiemy zarządzać naszą Galerią i dbamy o efektywność ekonomiczną, najlepiej świadczy nasze kolejne wyróżnienie, tym razem w kategorii „Best Performance”. Jesteśmy Centrum innowacyjnym, konsekwentnie podążającym własną drogą, wyznaczającym nowe horyzonty. To motywuje cały nasz zespół do jeszcze bardziej wytężonej pracy.
MW