Logo

Event MIX

Golden Drum 2018 znamy zwycięzców

Za nami 25. Międzynarodowy Festiwal Kreatywności – Golden Drum, który odbył się w dniach 17-19 października w HOTELU SLOVENIJA w PORTOROŽ.

Najlepszą siecią okazał się McCann. Tytuł najlepszej agencji zdobył McCann Bucharest. W sumie przyznano 26 złotych i 50 srebrnych statuetek oraz 12 nagród Grand Prix.

Najlepsza w sekcji „What” okazała się agencja McCann Bucharest. Nagrodzoną ją za projekt „Bihor Couture”. W sekcji „Why” nagroda powędrowała do DDB Spain za „Finding Fariña”. Agencja 180heartbeats + JvM Warsaw została doceniona za „Niezniszczalną tęczę”.

Golden Dragon

McCann Worldgroup uzyskała 175 punktów i tytuł Golden Net. Nagroda Golden Rose trafiła do McCann Bucharest (91 punktów). Golden Dragon zgarnęła 180heartbeats + JvM Warsaw (43 punkty). Diesel z 89 punktami otrzymał Brand Grand Prix.

Golden Net

Nagroda specjalna Golden Drum Adriatic powędrowała do McCann Beograd i McCann Podgorica za projekt „Unwanted”. Silver Drum Adriatic otrzymała agencja New Moment New Ideas Company Belgrade za „One Poster For Peace”, a Bronze Drum Adriatic Publicis Belgrade za „Check it”.

Golden Watch

Adrian Botan (global executive creative director McCann Worldgroup i president of European Creative Leadership Council) oraz Cătălin Dobre (chief creative officer McCann Worldgroup Romania i regional creative director McCann CEE) za kampanię „Bihor Couture” otrzymali nagrodę Golden Watch.

Zwycięzcami w Young Drummers Competition są Dániel Szász i Sándor Szabó za „The secret treasure of Istria”. Drugie miejsce zajął Igor Pogorevici („Musical Landscape”), trzecie Kristina Simeonova i Maya Zlatkova („Hear Tartini in every step”).

Lista wszystkich nagrodzonych znajduje się TUTAJ. 

MW