Logo

Event MIX

Tu biznes spotyka się ze środowiskiem twórczym

Warszawski cowork the Nest stawia na dobry design. Kawiarnia przywodząca na myśl lobby klimatycznego hotelu, strefa przyjazna dzieciom, gwarantujące prywatność gabinety i funkcjonalny polski design.

To tylko kilka wyróżników obiektu the Nest – jednego z najgorętszych miejsc na mapie polskich coworków, wyróżnionego przez prestiżowy brytyjski magazyn Wallpaper* wśród najlepiej zaprojektowanych przestrzeni do pracy na świecie. Twórcy butikowego coworku zadbali o każdy detal aranżacji – uwagę użytkowników przyciągają głębokie odcienie turkusu, marbling oraz meble i dodatki polskich marek. Otwarcie the Nest już w przyszłym tygodniu.

Komfortowa, ośmiopiętrowa przestrzeń mieści się przy ul. Pięknej 49 w Warszawie, naprzeciw Hali Koszyki. Wśród jej najemców znaleźli się zarówno freelancerzy, przedstawiciele środowisk twórczych jak i zespoły większych firm, które tworzą tu swoje kreatywne przyczółki. Pracy i wymianie myśli sprzyjają wyjątkowe wnętrza wyróżniające się zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności.

Biurowiec jak galeria lokalnych marek

Za bryłę w pełni przeszklonego budynku odpowiada renomowane studio architektoniczne Grupa5 Architekci. Niemal wszystko, co znajduje się w jego wnętrzu, jest projektem autorskim – wnętrza powstały przy współpracy z pracownią Beza Projekt oraz specjalistką od unikalnej techniki zdobienia – marblingu – Katarzyną Korzeniecką. Klimat the Nest tworzą także meble i dodatki prestiżowych polskich marek, m.in. takich jak MDD, odpowiadającej za krzesła i fotele, czy Chors projektującej oświetlenie.

– Zależy nam na tym, aby przestrzeń i marka the Nest były lokalne i autentyczne, dlatego współpracujemy z rodzimymi twórcami i producentami – mówi Wojciech Ponikowski, Partner the Nest i CEO Futu, studia odpowiedzialnego za koncepcję, założenia projektowe oraz brand design marki. – Produkty z polską metką towarzyszą gościom i najemcom na każdym kroku, zarówno w formie ekspozycji np. modowych dodatków, jak i w wersji użytkowej. W the Nest można napić się kawy z mokotowskiej palarni kawy speciality Czarna Fala, kombuchy od Brothers and Sisters czy zjeść pieczywo z pobliskiej piekarni. Dzięki temu w warszawskim coworku czuć to, że jest zakorzeniony w tym mieście i wyrasta z potrzeb i upodobań jego mieszkańców. Taki model współpracy z lokalnymi biznesami i inicjatywami przeniesiemy do kolejnych miejsc tworzonych pod szyldem the Nest – dodaje Ponikowski.

W the Nest znalazło się również miejsce dla tymczasowych concept storów. Od soboty, 27 października przez kolejny miesiąc w galerii na dwóch najniższych kondygnacjach budynku będzie działał butik Yestersen – polskiej platformy e-commerce specjalizującej się w sprzedaży unikatowych mebli i wzornictwa XX wieku.

Więcej niż coworking

Pomysł na stworzenie miejsca zrzeszającego dojrzałych przedsiębiorców ceniących dobry design powstał w wyniku współpracy inwestora Equinox Capital Partners ze studiem projektowym Futu. Partnerzy powołali do życia autorską markę, która tworzy nową kategorię na rodzimym rynku nieruchomości i ma ambicje dalszego rozwoju.

Członkowie klubu the Nest mają do dyspozycji indywidualne biurka w otwartej, wspólnej przestrzeni oraz prywatne gabinety klasy premium. Co ciekawe, the Nest jako jedyny cowork na polskim rynku oferuje wsparcie dla pracujących rodziców: piętro dostosowane do pociech oraz możliwość profesjonalnej opieki nad nimi.

– The Nest jest miejscem, które urzeczywistnia ideę work-life balance, przestrzenią biurową nowej generacji dostępną 24/7. Zaproponowane przez nas rozwiązania gwarantują z jednej strony dobre warunki do pracy zespołowej i poznawania innych przedsiębiorców, z drugiej zaś – nieporównywalną do innych ofert biur serwisowanych prywatność i spokój. The Nest to 2 tys. mkw. przestrzeni warsztatowych, konferencyjnych, coworkingowych i eventowych oraz gabinetów – mówi Marta Rzepka, dyrektor zarządzająca the Nest.

Twórcy the Nest podkreślają także, że nowo powstały cowork ma być nie tylko miejscem codziennej pracy, ale też platformą wymiany pomysłów i doświadczeń – klubem, w którym będą spotykać się przedstawiciele świata designu i biznesu. 220-metrowa przestrzeń przeznaczona na wydarzenia specjalne otwarta jest dla osób spoza społeczności the Nest. Będą w niej organizowane cykliczne spotkania dotyczące projektowania, biznesu, technologii oraz inspirujących idei, prowadzone m.in. przez cenionych biznesmenów i twórców z różnych branż.

Ponadto the Nest nawiązało współpracę z innymi podobnymi inicjatywami na całym świecie, dzięki czemu członkowie warszawskiego klubu mogą korzystać z przestrzeni np. Alma w Sztokholmie, Canopy Space w San Francisco i innych butikowych coworków w Paryżu, Londynie, Kopenhadze, Szanghaju czy Nowym Jorku.

Więcej informacji TUTAJ.