Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Inspiracje i nowości w branży upominków

Na początku stycznia w Dusseldorfie odbyły się najważniejsze europejskie targi artykułów reklamowych – PSI. Co roku to tutaj w dużej mierze rozstrzyga się jakie upominki już niebawem trafią w ręce klientów wielu firm – także w Polsce. O tym, co w nadchodzącym czasie będzie modne i w dobrym guście opowiadają dziś eksperci z Fabryki Magika.

Na targach w Dusseldorfie można znaleźć ogromną różnorodność produktów – od klasyków takich jak długopisy, smycze i kubki po rzeczy innowacyjne i te wyznaczające najnowsze trendy na europejskim rynku. Właśnie nowinek i trendów wypatrywała Katarzyna Góral – Specjalista ds. Obsługi Klienta w Fabryce Magika.

ELEKTRONIKA & TECHNOLOGIA

– Wśród gadżetów reklamowych nieprzerwanie królują różnego typu nowości technologiczne i elektroniczne. Na PSI popularnością cieszyły się między innymi nietypowe ładowarki do telefonów i power banki przybierające dowolne, a często bardzo ciekawe kształty – na przykład doniczki czy wazonu, do którego wkładany jest telefon. Nadal bardzo trendy są słuchawki pozwalające odciąć się od biurowego zgiełku, czy fantazyjne pendrive’y, o których przydatności przekonał się już chyba każdy – mówi Katarzyna Góral. – Wśród elektroniki dużym zainteresowaniem cieszyły także mini głośniki oraz okulary wirtualnej rzeczywistości – dodaje.

Z obserwacji wynika, że aktualnie producenci bardzo duży nacisk kładą na funkcjonalność danego produktu i dzięki temu w ofertach firm z łatwością można znaleźć ciekawy i niedrogi gadżet – jak uchwyty pop-socked z nadrukiem full color, lub etui ochronne na karty bankomatowe przyklejane do telefonu.

EKO TRENDY

Według obserwatorów z Fabryki Magika w czasie targów PSI oprócz elektroniki zauważyć można było także nacisk na drugi silny trend – na eko produkty. Tutaj gadżety reklamowe osiągają już bardzo wysoką jakość. Za najpopularniejsze nadal można uznać eko kubki i lunchboxy, oraz recyklingowe notesy i zestawy piśmiennicze.

 

UPOMINKI PREMIUM

Liczną grupą targowych wystawców były firmy zajmujące się produkcją wyszukanej galanterii damskiej i męskiej. Klienci w tej dziedzinie mogą liczyć na ogromny wybór i produkty bardzo dobrej jakości niczym nie różniące się od panujących trendów ze światowych wybiegów. Zgodnie z aktualnym trendem warto przewidzieć budżet na upominki VIP wybierając torebki, portfele i walizki o charakterystycznych geometrycznych kształtach w najmodniejszych w tym sezonie kolorach, oraz metalicznych odcieniach. 

 

– Ilość produktów na PSI, także tych klasy premium, jest oszałamiająca jednak nawiązując do zeszłorocznej wizyty na polskich targach RemaDays, uważam że dziś lokalne gadżety nie odbiegają od światowych trendów. Mamy dostęp do dostawców z całego świata, dzięki czemu możemy dostarczać klientom produkty bardzo dobrej jakości, różnorodne i cieszące się popularnościązaznacza Katarzyna Góral.

CIEKAWOSTKI

Oprócz nowości technologicznych jedną z bardziej zwracających uwagę ciekawostek, które pojawiły się na targach był złoty makaron, bądź makarony w kształcie logo. Czy znak firmowy jako produkt spożywczy zyska popularność na naszym rynku? Nie wiadomo… Ciekawym trendem, który można było zaobserwować są też produkty z filcu – różnego typu portfele, worki, torby, plecaki. Pomimo, iż te produkty występują od pewnego czasu w naszym kraju nie cieszą się u nas tak dużym zainteresowaniem jak na zachodzie.

– Dzięki inspiracji ciekawostkami z PSI do naszej oferty z pewnością trafią między innymi nowe kształty kubków, oryginalne bidony, czy plecaki w nowoczesnym stylu z dodatkową funkcją zabezpieczającą przed kradzieżą – mówi Katarzyna Góral.

Eksperci Fabryki Magika są zgodni, że na tle targów PSI ich firma dostarcza klientom bardzo szeroki wybór upominków. W dziedzinie technik zdobienia nie dali się niczym zaskoczyć, a śledząc światowe trendy w tematyce gadżetów z większością prezentowanych produktów zetknęli się już wcześniej. Jednakże wizyty na wydarzeniach skali targów PSI zawsze pozwalają im na poszerzenie wiedzy oraz polepszenie relacji z dostawcami.

Więcej informacji o firmie TUTAJ.

MW