Agencja contentowa Labcon, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, wzmacnia strukturę i zatrudnia nowych specjalistów. Do zespołu dołącza Julia Konopka, account manager oraz Sylwia Rząca, creative copywriter. Nowe osoby będą mocnym wsparciem w obszarach client service i kreatywnym.
W związku z dynamicznym rozwojem oraz pozyskaniem nowych klientów, stanowisko account managera objęła Julia Konopka. Odpowiadać będzie za obsługę kluczowych klientów oraz za koordynację prac zespołu dedykowanego marce adidas. Wcześniej związana była z agencją 180heartbeats, gdzie obsługiwała m.in. Google, NC+, HUAWEI oraz ING (ALEO), zdobywając z zespołami projektowymi nagrody w konkursach takich jak Effie Awards czy KTR. Przez ostatni rok prowadziła markę Nike, realizując kampanie na rynkach CEE.
Sylwia Rząca objęła stanowisko creative copywriter. Karierę rozpoczęła w McCann Worldgroup, gdzie pracowała m.in dla marek: L’Oreal, KFC, Coca-Cola, Bank Pekao S.A. Dalsze doświadczenie zdobywała współpracując z markami No-Spa, Allegra, Roche, a także odpowiadała za wdrożenie nowej komunikacji digital dla Media Markt. Przez ostatni rok związana była z działem Public Relations Centrum Nauki Kopernik. Specjalizuje się w kampaniach digital i 360 oraz w kreowaniu storytellingu w internecie. Jest praktykiem metody “design thinking”, które adaptuje na potrzeby tworzenia kreacji social mediowych.
Agencja Labcon, najmłodsza ze spółek Group One, oferuje kompleksowy consulting, strategię i realizację działań branded contentowych z uwzględnieniem całego planu mediowego. Po zaledwie półtora roku działalności Labcon wdrożył wiele autorskich projektów, a jego kampanie są wyróżniane w kluczowych konkursach branżowych. W styczniu br. Labcon wygrał przetarg firmy adidas i jest odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digital, social media, PR & influence oraz event management.
JK