Partner tytularny Ekstraklasy – marka LOTTO – rozszerza zakres współpracy z najwyższą polską ligą piłkarską. Od startu wiosennej części rozgrywek LOTTO zyskuje tytuł Oficjalnego Partnera Aplikacji Ekstraklasa.
Produkt, który funkcjonuje na rynku od listopada 2017, w ciągu roku stała się najlepiej ocenianą przez użytkowników oficjalną aplikacją ligową w Europie. Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android (4.5/5) pozwoliły wyprzedzić aplikacje takich lig jak Premier League, Bundesliga, Serie A czy Ligue 1.
Produkt został doceniony nie tylko przez użytkowników, których jest już blisko 150 tysięcy – pozyskanie Oficjalnego Partnera dowodzi, że narzędzie ma ogromny potencjał rozwoju, który został dostrzeżony przez Totalizator Sportowy – właściciela marki LOTTO. Aplikacja daje partnerom możliwość kontaktu z jedną z najbardziej lojalnych grup odbiorców, czyli z kibicami piłkarskimi.
– Chcemy by zapoczątkowana pod koniec 2018 roku obecność spółki w obszarze e-commerce definiowana była nie tylko oferowaniem produktów poprzez własne narzędzia mobilne, ale także promocję marki LOTTO w ramach współpracy z takim partnerem jak Ekstraklasa S.A. – oświadczył Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.
Aplikacja Ekstraklasy na tle narzędzi mobilnych innych lig europejskich wyróżnia się przede wszystkim rozbudowaną sferą społecznościową z komunikatorem i możliwością dodawania znajomych. Tylko w ciągu roku odnotowano w niej blisko 2,5 miliona interakcji między użytkownikami. Potencjał ten oraz możliwości technologiczne aplikacji sprawiają, że powstał kolejny, nowy poziom współpracy, łączący cele biznesowe Totalizatora Sportowego i Ekstraklasy.
– W kolejnych miesiącach będziemy rozwijać aplikację w ważnym dla nas kierunku – zwiększania zaangażowania użytkowników. To właśnie w tym obszarze widzimy naszą współpracę z marką LOTTO, z którą wspólnie chcemy projektować nowe funkcjonalności w aplikacji – powiedział Prezes Ekstraklasy S.A. Marcin Animucki.
JK