Do zespołu ekspertów Havas Media Group dołączył Michał Taranta, który wraca do agencji po 4 latach. Michał objął stanowisko Head of Integrated Communication i stanął na czele zespołu Task Team, którego zadaniem będzie wspieranie zespołów w tworzeniu strategii i ofert z obszaru digital dla klientów Havas Media Group.
Zespół Michała Taranty będzie składać się z przedstawicieli wszystkich specjalistycznych jednostek Havas. Jednym z jego głównych zadań będzie ścisła współpraca z zespołami klienckimi w zakresie budowania strategii cross-mediowej z silnym dążeniem do digitalizacji komunikacji. Współpracując z wyspecjalizowanymi jednostkami zespół będzie tworzył unikalne rozwiązania mediowe integrujące obszary programmatic, social, search czy geolocation. Zespół Task Team będzie wspierał zespoły klienckie w określeniu podejścia do taktyki mediowej wszystkich kluczowych klientów Havas, jednocześnie dbając o zaplanowanie odpowiedniej strategii pomiaru działań. W tym zakresie specjaliści Task Team będą korzystać z kompetencji i zasobów działu badań i strategii Intelligence oraz DBI, wyspecjalizowanej w data driven marketingu jednostki Havas Media Group.
Michał Taranta będzie bezpośrednio raportować do Aleksandry Bujnowskiej, Chief Digital Officer w Havas Media Group. Michał ma 14 lat doświadczenia pracy w mediach i na swoim koncie najważniejsze nagrody branżowe, takie jak MIXX, Innovation czy Effie. Swoją karierę rozpoczynał w OMD, a następnie współtworzył wyspecjalizowany w obszarze digital zespół Media Contacts (Havas Media Group). Swoją karierę kontynuował w Zenith, gdzie tworzył dział strategii mediowej. Wspierał zespoły w przygotowaniu zarówno strategii, jak i rozwiązań taktycznych, które pozwalały na osiąganie synergii ze zintegrowanych działań w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Przygotowywał i prowadził szkolenia z efektywnej komunikacji w mediach cyfrowych. Po 4 latach wrócił do grupy Havas.
– Bardzo się cieszymy, że Michał wraca do nas po 4 latach nieobecności. To digitalowiec z krwi i kości, o wysokich kompetencjach z zakresu strategii mediowej, który potrafi efektywnie łączyć media online i offline w kampaniach marketingowych. Jego dołączenie do naszej organizacji znacząco wzmocni pozycję Havas na rynku w obszarze strategii digital i nie tylko. Ponadto, obecność Michała stanowi ogromną wartość dla całego zespołu pod kątem wymiany wiedzy, dzielenia się najlepszymi praktykami czy case studies –powiedziała Aleksandra Bujnowska, Chief Digital Officer w Havas Media Group.
JK