Logo

Event MIX

Customer Loyalty Summit 11-12.04 Kraków

Dziesiąta edycja Customer Loyalty Summit odbędzie się w dniach 11-12 kwietnia 2019 roku tradycyjnie w Krakowie. Weźmie w niej udział ponad 250 ekspertów-praktyków ze 130 firm odpowiedzialnych za budowanie oraz realizowanie skutecznych strategii lojalnościowych.

Uczestnicy forum wspólnie zastanowią się nad wyzwaniami związanymi z zaangażowaniem klienta, wytworzeniem z nim więzi emocjonalnej i jego poznaniem. Znaczna część prelekcji poświęcona będzie wspólnemu projektowaniu programów lojalnościowych i customer enagement. W programie forum nie zabraknie też zagadnień związanych z analizą danych – smart data. Forum to również doskonała okazja do pokazania sprawdzonych i innowacyjnych usług oraz rozwiązań wspierających rozwój lojalności na rynku.

Agenda konferencji została podzielona na sesje plenarne, case studies i 4 sesje równoległe (do wyboru przez uczestnika). Niewątpliwą atrakcją będzie możliwość wzięcia udziału w praktycznych warsztatach prowadzonych przez przedstawicieli Ikei oraz Loyalty Point, na których uczestnicy poznają zasady efektywnej komunikacji i zaangażowania klienta.

Forum zwieńczy gala Loyalty Awards, na której wręczone zostaną nagrody dla najlepszych projektów lojalnościowych w Polsce w 2018 roku.

Szczegółowy program konferencji znajduje się TUTAJ.

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW