W obiekcie znajdować się będą m.in.: podgrzewany basen zewnętrzny, basen wewnętrzny z wannami jacuzzi, fitness, wine bar, restauracja z tarasem oraz panoramicznym widokiem na wodę i góry. Zimą, osoby odwiedzające hotel będą mogły korzystać z narciarni, latem zaś z rowerowni, gdzie przechowają swój sprzęt sportowy.
Wśród elementów aranżacji znajdą się takie marki jak Villeroy & Boch, Vado, czy podłogi amerykańskiej firmy Mohawk. Apartamenty rozmieszczone będą w dwóch, połączonych ze sobą budynkach posiadających windy. Tak zaprojektowany układ pozwala na łatwą i wygodną komunikację pomiędzy pokojami a infrastrukturą hotelową, niezależnie od pory roku i pogody.
Obiekt powstaje bezpośrednio nad brzegiem zalewu Sosnówka, co pozwala w ciągu kilku minut, dostać się do najważniejszych atrakcji Karkonoszy – wyciągów narciarskich, tras rowerowych, ścieżek spacerowych, czy basenów termalnych.
W II etapie inwestycji, którego zakończenie planowane jest na połowę 2020 roku, powstanie kolejne 69 apartamentów oraz centrum konferencyjne z salą o powierzchni ponad 1000 mkw., o wysokości 6 metrów, z możliwością dzielenia przestrzeni na sześć sal.
Bezpośrednio przed salą znajdzie się foyer o powierzchni 400 mkw., a także zaawansowane zaplecze i wyposażenie niezbędne do realizacji eventów, w tym możliwość wprowadzania samochodów, punkty podwieszeń po 500 kg każdy oraz przyłącze dla wozów transmisyjnych.
Znana jest już kadra zarządzająca hotelu.
Dyrektorem pionu hotelowego będzie Michał Cwalina, który od 15 lat działa w branży hotelarskiej w Polsce i Anglii. Pracował dla takich marek jak Sofitel, Radisson Blu, DoubleTree by Hilton oraz wielu hoteli niezależnych.
Stanowisko dyrektora sprzedaży zajmuje Łukasz Adamczyk, od ponad 10 lat związany z eventami i hotelami 4- i 5-gwiazdkowymi. Odpowiadał za sprzedaż i organizację eventów w warszawskiej restauracji Hard Rock Cafe. Pracował przy organizacji wielu koncertów, między innymi Al. Di Meola, Trio Leszek Możdżer, Lars Danielsson, Zohar Fresco, a także imprez plenerowych i masowych.
Dyrektorem gastronomii będzie Dariusz Ciborowski, od ponad 20 lat związany z branżą gastronomiczną, w tym jako dyrektor gastronomii w hotelach Król Kazimierz oraz Aquarius. Pracował także dla Diageo, Finlandia Polska (obecnie Brown Forman), Red Bull i Centrum Wina. Jest laureatem 1st International Cocktail Competition by Seagram’s w Warszawie.
Szefem kuchni został Jarosław Kin, kucharz z 18-letnim doświadczeniem, członek Narodowej Reprezentacji Polski Kucharzy Seniorów na Puchar Świata w Luksemburgu 2018, z którą zdobył srebrny i brązowy medal. Uczestnik i laureat wielu konkursów i festiwali gastronomicznych, między innymi zdobył 3-cie miejsce w Mistrzostwach Polski w deserach, a także zwycięzca Zielona Budka Master Challenge, uczestnik Festiwalu Kina Kulinarnego „Transatlantyk”. Dotychczas związany zawodowo z poznańskim rynkiem gastronomicznym, m.in. Szef Kuchni Restauracji Mus Bar & View.
Dyrektorem generalnym obiektu została Ewa Bernecka, której inwestor powierzył całościowe zarządzanie obiektem już na etapie inwestycyjnym. Związana od 25 lat z branżą hotelarską. Od 2016 roku reprezentuje firmę Hospitality – Doradztwo, Zarządzanie. Ewa Bernecka dotychczas była związana jako osoba zarządzająca z takimi hotelami jak: Hotel Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym, BoniFaCio Spa & Sport Resort pod Warszawą, Odyssey ClubHotel Wellness & Spa w Dąbrowie pod Kielcami, Hotel Marina Club w Sile k/Olsztyna czy Hotel Mercure Mrągowo. Ponadto, w ramach firmy Hospitality prowadziła projekty dla hoteli w całej Polsce w zakresie audytów, doradztwa inwestorskiego czy też doradztwa strategicznego.
Inwestorem Lake Hill Resort & SPA jest Artur Kozieja – deweloper, właściciel hoteli na Dolnym Śląsku i w Małopolsce. Założyciel firmy Europlan, która od 2004 roku zajmuje się realizacją deweloperskich projektów komercyjnych i mieszkaniowych w Polsce. Artur Kozieja i jego rodzina zarządzają grupą Hotele Kozieja, która powstała 1983 roku, a obecnie posiada trzy hotele na Dolnym Śląsku oraz jeden w Krakowie.