Logo

Event MIX

Już w kwietniu 11. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit

W dniach 3-4 kwietnia 2019, w Hilton Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska) w Warszawie, odbędzie się 11. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU oraz BBM.

Podczas kongresu spotkamy się w gronie ekspertów sektora retail i FMCG, by rozmawiać o najważniejszych zmianach, trendach i wyzwaniach branży w Polsce oraz w regionie.

Kongres Retail Summit 2019 skupi się na przyszłości sektora – pozwoli poznać trendy, które wpłyną na kształt polskiego handlu, przybliży temat digitalizacji oraz zapozna uczestników ze specyfiką klienta przyszłości.

Formuła najbliższej edycji kongresu została wzbogacona o dodatkowe możliwości poszerzania wiedzy oraz nawiązywania relacji – będą to m.in. warsztaty przed kongresem, rozbudowana sesja Futurology in Retail, więcej czasu na dyskusje i rozmowy z uczestnikami, a także nowe okazje do networkingu.

Już dziś organizatorzy zapraszają Państwa również na wieczorną galę oraz ceremonię wręczenia nagród „Retailer of the Year 2018 – Wybrany przez dostawców”. Jest to jedyna nagroda na rynku retail przyznawana sieciom handlowym przez ich dostawców. Sieci oceniane są przez dostawców podczas badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen, która jest partnerem nagrody.

Podczas tegorocznej edycji konferencji Retail Summit, po raz pierwszy przyznana zostanie nagroda dla sieci handlowej promującej ideę zrównoważonego rozwoju: „Sustainability in Retail Award 2018”.

Pełna broszura prezentującą konferencję TUTAJ  oraz strona internetowa poświęconej konferencji TUTAJ.

RETAIL SUMMIT W LICZBACH

1250+ uczestników
420 firm 
80+ sieci handlowych
235+ przedstawicieli retailerów
650+ przedstawicieli dostawców FMCG

SZCZEGÓŁY EDYCJI 2019

Handel w Polsce Trendy, Strategie, Modele współpracy
Współpraca sieć handlowa – producent FMCG Private Labels, Ceny, Marże i promocje
E-commerce w handlu detalicznym e-Tailing, e-Commerce w FMCG, Kooperacje
Omnishopper w świecie marek Shopper Insights, A Brands, Category Management
Supply Chain Excellence Efektywność, Kreowanie wartości, Supply Chain 4.0
Futurology w branży retail Digitalizacja, Modernizacja, Personalizacja

WSZYSTKO, CZEGO POTRZEBUJESZ – W JEDNYM CZASIE I MIEJSCU

Najnowsze trendy, Najgorętsze tematy, Najbardziej poszukiwani eksperci
– Inspirujące spotkania z liderami z Polski i zagranicy, którzy zaprezentują kierunki rozwoju rynku w najbliższych latach
– Najbardziej innowacyjne rozwiązania i najnowsze trendy, które ukształtują rynek FMCG i handlu w 2019 roku i wpłyną na strategię rozwoju firm z branży
– Wiele sesji networkingowych, które pomogą uczestnikom nawiązać relacje z najbardziej poszukiwanymi osobami w branży
– Mnóstwo praktycznych warsztatów i webinariów dostępnych nawet przed kongresem – tylko dla uczestników najbliższej edycji
– Innowacyjny sklep przyszłości – pełen inspirujących rozwiązań oraz najnowszych technologii
– Gala „Retailer of the Year 2018” oraz nagrody dla sieci handlowych, które producenci FMCG oceniają jako swoich najlepszych partnerów biznesowych

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

 MW