Logo

Event MIX

Giftpack idealny na event?

Na dzień dobry uczestnicy różnych wydarzeń otrzymują torby powitalne. Co zrobić, by zestaw gadżetów nie wylądował w koszu? O zdanie zapytaliśmy czołowych dostawców upominków reklamowych.

– Dobór gadżetów na konferencję powinien być przemyślaną i świadomą decyzją. Aby zrobić właściwe wrażenie warto wręczyć dobre jakościowo produkty, które zapewniają długie użytkowanie. To gwarancja pozytywnej reklamy. Gadżety z logo firmy pełnią rolę stricte marketingową i używane przypominają o nas cały czas. Idealne, naszym zdaniem, na powitanie gości konferencji są mniejsze, niekłopotliwe w odbiorze gadżety takie jak np. RFiD Blocker Card czy zasłony do kamer internetowych, spełniające oczekiwania odbiorców – Monika Lewandowska, właściciel Antyhacker.

 

– Powitalne torby z gadżetami. Każdy z nas ich pięćset miał, jak śpiewał Grzegorz Markowski, tyle, że większość z nich spoczęła wraz z zawartością na marketingowo-promocyjnym cmentarzysku, tuż za drzwiami sali konferencyjnej. Nie musi tak być. Przemyśl temat i spraw, żeby cykl życia wręczanej przez ciebie torby z upominkami trwał dużej niż czas trwania konferencji. Niech twoja torba powitalna iluminuje w ciemnościach. Niech zachwyca. Zamiast na ilość postaw na jakość. Konferencje są długie i męczące, nikt nie lubi targać ze sobą dodatkowego bagażu, a śmietniki są blisko – Dział Marketingu Asgard.

 

 

– Konferencje i eventy gromadzą osoby zainteresowane daną imprezą, co za tym idzie koncentracja tych osób jest już z góry ukierunkowana na zawartość wydarzenia i wszystko, co z nim związane. Goście są już na wstępie osobami wyselekcjonowanymi – stanowią wyraźną, skoncentrowaną grupę odbiorców, pozwala to precyzyjnie skomponować „welcome pack”. Wręczany im upominek, związany ze specyfiką ich zainteresowań, (które poznaliśmy ponieważ pojawili się na evencie o danej tematyce), dodatkowo wzmacnia efekt zapamiętania i buduje świadomość marki gadżetu. Kolejną korzyścią jest ograniczona ilość wręczanych gadżetów, pozwala to skupić uwagę na każdym z nich. Welcome pack/ torba z gadżetami na powitanie dla gości konferencji lub wydarzenia to bardzo fajna sprawa! – Łukasz Bujanowicz, Marketing & PR Manager, AVANT.

– Welcome pack jest zawsze dobrym pomysłem, każdy z nas lubi otrzymywać upominki. Formuła welcome packów jest już wystarczająco znana, aby nie trzeba było zachowywać sztucznej formalności co do formy giftu. Bardzo dobrze, jeśli odbiorca będzie mógł w przyszłości wykorzystać otrzymany produkt, jednak w zestawie produktów równie ważne jest to, aby jego częścią było coś „na już”. Podarunek ma wzbudzać pozytywne emocje, idealnie jeśli dotrze wprost do serca odbiorcy, gdzie jak wiadomo najłatwiej jest dotrzeć przez żołądek. U nas nie brakuje pysznych żelków reklamowych – Olga Świdrowska, Account Executive, ELASTUSIE.

 

 

– W B&B Słodycze z Pomysłem uważamy, że nasze produkty to coś znacznie więcej niż łakocie. Wyśmienity smak i niebanalne opakowanie są bardzo istotne. Najważniejsze są jednak pozytywne emocje, które bombonierki, cukierki czy inne słodkości budzą u obdarowanej osoby. Te właśnie emocje dostarczamy naszym klientom, tak, aby budować dobre skojarzenia z ich markami. I takimi właśnie emocjami podzieliliśmy się i przywitaliśmy się z gośćmi konferencji EVENT MIX, dodając Bombonierkę „Kółko i Krzyżyk” do torby prezentów – Jarosław Błaszczak, Dyrektor zarządzający B&B Słodycze z Pomysłem.

– Do zorganizowania dobrej konferencji lub szkolenia trzeba podejść metodycznie. Wiele drobiazgów składa się na ogólny obraz. Może się zdarzyć, że jeden element jest niższej jakości i pogrążyć całe wydarzenie. W welcome packach znajdziemy program, streszczenia referatów, długopis, papier, pamiątkę – niewiele potrzeba, niewiele kosztuje, ale musi to być przemyślane i trwałe. Jeśli uczestnicy korzystają ze sprzętu elektronicznego, typu laptop czy tablet, warto pomyśleć o materiałach na nośniku z wejściem USB czy OTG. Z dostępnej dokumentacji można wtedy mieć pożytek nie tylko podczas, ale i po spotkaniu. Idealny wydaje się być długopis z pamięcią USB&OTG – Joanna Biernacka, EXPEN.

– Trudno jest dotrzeć do klienta samym katalogiem, nawet najlepsze zdjęcia oferowanych gadżetów nie muszą przemówić do jego wyobraźni. Ale, jeśli zamiast katalogu, klient otrzyma ten gadżet, wrzucony do torby rozdawanej podczas eventu, zawsze go obejrzy i zanim oceni jego walory lub ich brak, poświęci mu chwilę. Ta chwila to szansa dla gadżetu na jego zaistnienie – Wojciech Pawłowski, Prezes Badge4U.

Magdalena Wilczak

Wersja online dostępna TUTAJ.