Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia, rozpoczyna współpracę partnerską z wybranymi czołowymi polskimi drużynami esportowymi, rywalizującymi w światowych rozgrywkach. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Marka Orbit (należąca do Mars Wrigley Confectionery) wchodzi do świata esportu, rozpoczynając współpracę z czołowymi polskimi drużynami: AGO Esports, Illuminar Gaming oraz Devils.one.
Brand będzie towarzyszył profesjonalistom z tych drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek, stając się w nieinwazyjny sposób częścią polskiej społeczności esportowej.
– Zdecydowaliśmy się na unikalny model współpracy, dotychczas niespotykany w Polsce. Dzięki współpracy z kilkoma drużynami jednocześnie marka Orbit ma szansę dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona konsumentów. Szerokie podejście zastosowane w tym przypadku przez Orbit ma przede wszystkim taką przewagę, że pozwala docierać do różnych fanów, różnych organizacji, będących członkami jednej społeczności esportowej. Widzimy trend, który będzie się rozwijał w kolejnych latach, polegający na tym, że to właśnie profesjonalni gracze stają się idolami młodych ludzi, którzy chcą ich naśladować. Nasza współpraca wykorzystuje ten fakt, a członkowie drużyn wchodzą w rolę influencerów, którzy przy okazji współpracy z marką Orbit promują nawyki dbania o zdrowe zęby – mówi Tomasz Przeździecki, Associate Director, Mediacom Beyond Advertising.
– Wiemy, jak ważne jest, by promować zdrowe nawyki wśród młodych ludzi. Od lat staramy się być obecni wszędzie tam, gdzie oni są, by jak najskuteczniej docierać z informacją oraz edukacją na temat podstawowych zasad dbania o zdrowy i piękny uśmiech, dzięki czystym i zdrowym zębom. Dlatego chcemy być obecni z bezcukrową gumą do żucia Orbit także w świecie esportu; to właśnie tam dziś spotyka się młodzież, ta licealna i nieco starsza. Esport to stosunkowo nowa, ale bardzo ekscytująca i szybko rozwijająca się dziedzina rozrywki, zyskująca miliony fanów na całym świecie, także w Polsce. Sport elektroniczny to realni bohaterowie, zawodnicy i drużyny, to zaangażowana społeczność fanów i głośny doping, to w końcu ligi, turnieje esportowe i medale. Najlepsze drużyny esportowe stawiają na promocję zbalansowanego podejścia do korzystania z tego co oferuje esport, łącząc wysoki poziom gry oraz satysfakcję z osiąganych wyników z profilaktyką i promocją sprawności fizycznej, psychicznej czy społecznej oraz zbilansowanej diety – komentuje Wojciech Matecki, Strategic Demand Director, Mars Wrigley Confectionery.
– Cieszymy się, że wchodzimy do kolejnego fascynującego świata ludzi z prawdziwą pasją – zarówno amatorów, kibiców, jak i profesjonalistów – których motorem działania są trening i rywalizacja. Chcemy, żeby guma Orbit była wszędzie tam, gdzie dzieją się prawdziwe emocje, a ludzie wspólnie dobrze się bawią, jednocześnie dbając o piękny uśmiech, świeży oddech i poczucie pewności siebie, jakie się z tym wiąże. Chcemy pomóc im zabłysnąć – dodaje Wojciech Matecki.
Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.
MediaCom zajmuje się obsługą mediową Marsa na poziomie globalnym od 2014 roku; od kilku miesięcy po wygranym przetargu jako jedyna agencja mediowa tego koncernu zajmuje się strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów na wszystkich rynkach na świecie.
JK