Logo

Marketing MIX

Grześki zamiast Prince Polo – dla pasażerów LOT 

Od 1 maja br. na pokładach samolotów LOT-u pasażerom serwowana jest nowa słodka przekąska – wafle Grześki. Produkt firmy Colian jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej kupowanych wafelków w Polsce. Jego receptura nawiązuje do polskich tradycji cukierniczych.

Narodowy przewoźnik tym samym zrezygnował z wafelków Prince Polo, które były podawane pasażerom LOT od 2007 roku. Kultowe słodycze są produkowane w cieszyńskiej Olzie od 1955 roku. Od 2013 roku marka została została kupiona w 1993 r. przez Kraft Jacobs Suchard, od 2013  firma działa pod nazwą Mondelēz International.

– Propozycja nowej słodkiej przekąski jest wynikiem przetargu, w którym najlepsze warunki zaproponował producent Grześków. Jesteśmy przekonani, że nową propozycję docenią wszyscy nasi pasażerowie, w tym rosnąca liczba gości z zagranicy – podkreśla Jakub Piotr Panek, Ekspert ds. PR w LOT Polish Airlines.

– Grześki to silna, rodzima marka z długoletnią tradycją. Cieszymy się, że będzie towarzyszyć pasażerom na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT. Współpraca z prestiżowym partnerem, takim jak LOT, jest dla nas przyjemną podróżą, podczas której, wspólnie z pasażerami, możemy odkrywać smaki odległych destylacji – mówi Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian.

Grześki będą sukcesywnie wprowadzane do oferty we wszystkich rejsach LOT-u, jak również będą dostępne w salonach LOT Business Lounge „Polonez” i „Mazurek” na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie.

JK