Agencja LoveBrands Relations, świadcząca usługi w zakresie budowania strategii komunikacji zintegrowanej, działa na polskim rynku od 2014 r., a od 2019 roku na całym świecie, dzięki dołączeniu do międzynarodowej sieci 3AW. W ciągu pięciu lat istnienia, zrealizowała setki projektów dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym ponad 200 wydarzeń eventowych.
Odświeżone logo z czcionką imitującą pismo odręczne odzwierciedla położenie akcentu przez agencje na budowanie relacji i siłę marketingu emocjonalnego. Dynamikę, elastyczność oraz kreatywność podkreśla animowana wersja logotypów.
– Po pięciu latach działalności nie mamy zamiaru się zatrzymywać ani na chwilę Wszystkie dotychczasowe doświadczenia, utwierdzają nas w przekonaniu, że zmiany są potrzebne, abyśmy mogli się rozwijać. Nowa identyfikacja wizualna to graficzny obraz tego, w którą stronę chcemy zmierzać – podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.
LoveBrands Events – nowa marka na rynku
W związku z zaplanowanymi na 2019 rok strategicznymi zmianami związanymi z rozwojem LoveBrands Relations, w maju w strukturze firmy została wyodrębniona marka LoveBrands Events. Zajmie się budowaniem strategii i kompleksową organizacją eventów.
– Od momentu powstania firmy podkreślaliśmy rolę lovebrandów oraz siłę marketingu emocjonalnego, Eventy są idealnym narzędziem do budowania relacji i pozytywnych emocji z odbiorcą. Obserwując profil działań prowadzonych dla naszych klientów, od dawna mieliśmy świadomość, że wyodrębnienie w strukturach firmy dedykowanego zespołu, to absolutna konieczność. I oto jest: LoveBrands Events – mówi Dorota Bieniek-Kaska, prezes zarządu.
Claim „make visions happen” podkreśla w sposób dosłowny filozofię działania LoveBrands Events. Na potrzeby nowej marki została specjalnie dedykowana, nowa strona www.lovebrandsevents.pl.
– Od 2014 roku udało nam się zorganizować pod szyldem LoveBrands Relations ponad 200 wydarzeń Nasze doświadczenia są bardzo szerokie: gale, koncerty, imprezy firmowe, wydarzenia sportowe, konferencje, szkolenia czy sesje zdjęciowe. Powstała nowa nazwa, nowe logo, ale nasze strategiczne podejście do wszystkich realizowanych projektów pozostaje bez zmian – podkreśla Monika Wincenciak-Ziemba, Head of Events Strategy & Management.
W najbliższych miesiącach przed LoveBrands Events kilka dużych wydarzeń, w tym imprezy sportowe i konferencje.