Nie bez znaczenia pozostaje więc aranżacja przestrzeni. W tym celu przedstawiamy poradnik, z którego dowiesz się, jak ważną rolę odgrywają meble na eventy. Podpowiadamy, jakie są ich rodzaje, jak przebiega proces zamawiania, montażu i demontażu mebli, a także przekazujemy garść wskazówek, które przydadzą się podczas organizacji wydarzenia.
Eventy to bardzo szerokie pojęcie, skrywające pod swoją nazwą tysiące różnego rodzaju wydarzeń, o bardzo różnym charakterze. Mogą to być targi, imprezy, festiwale, konferencje czy bale, ale też mnóstwo innych okazji, które są skuteczną formą promocji marki bądź po prostu interesującym wydarzeniem, skupiającym bliskich i znajomych, kontrahentów, fanów itd. Podczas ich organizacji, istotne jest nie tylko wybranie właściwej przestrzeni, w której mają się odbyć, ale także należyte zagospodarowanie jej. Powinno to nastąpić w sposób przemyślany – dostosowany do charakteru wydarzenia, nawiązujący do kultury organizacyjnej marki, a przede wszystkim komfortowy dla uczestników.
Meble na eventy to nazwa skrywająca w swoim pojęciu tysiące propozycji – odpowiednich do sezonu, okazji i potrzeb klienta. W ofercie Star Event dostępne są m.in. sofy, krzesła, stoły, meble LED, a nawet bary i lady. Tym samym, korzystając z usług naszej firmy, w sposób kompletny możesz zaaranżować wybrane miejsce – pusty plac festynowy, ogródek, taras na dachu, restaurację, salę konferencyjną czy ogromną halę. Możliwości są ogromne – istotny jest pomysł. Jeśli go nie masz – nic straconego. Wystarczy podczas kontaktu z obsługą firmy Star Event, że poinformujesz nas o swoich potrzebach, celu wydarzenia, motywie przewodnim, miejscu w którym się odbędzie. Wówczas pomożemy Ci dobrać odpowiednie meble, które wpiszą się w Twoje oczekiwania.
Ogromną zaletą wynajmowania mebli eventowych jest oszczędność. Nie musisz wydawać fortuny na zakup elementów, które miałyby wypełnić przestrzeń. W znacznie niższej cenie możesz wynająć pełną aranżację, składającą się z ekskluzywnych produktów. Nie da się bowiem ukryć, że uczestnicy takich wydarzeń przykładają dużą wagę do tego, jak prezentuje się całość. Takie detale decydują o tym, w jaki sposób będzie odbierana firma. Nie ma więc mowy o niestabilnych krzesłach, uszczerbionych stołach czy powycieranych sofach – nawet takie elementy mogą niekorzystnie oddziaływać na wizerunek marki! Pamiętaj także, że oszczędzasz nie tylko na zakupie, ale również na pracach związanych z utrzymaniem mebli w dobrej kondycji czy ich przechowywaniem, rozstawianiem i restaurowaniem. Do tego celu potrzebne są odpowiednie środki i możliwości, a także czas i ręce do pracy. Wynajmując – nie musisz się tym wszystkim przejmować.
Kolejnym atutem współpracy ze Star Event jest to, że właściwie niczym nie musisz się martwić. Po ustaleniu wszystkich szczegółów – m.in. wyborze mebli czy ustaleniu miejsca i daty wydarzenia, wszystko już będziemy mieć pod kontrolą. Nasza ekipa montażowa przyjedzie na miejsce eventu z odpowiednim wyprzedzeniem, skręci meble i ustawi je wedle życzeń, a po jego zakończeniu zdemontuje całą konstrukcję. Oczywiście możesz w tym wszystkim uczestniczyć i mieć wszystko pod kontrolą. Zdarza się bowiem, że podczas stawiania instalacji zmienia się wizja – wówczas pomożemy Ci dopasować ją do potrzeb, np. przemieścimy bar w lepsze miejsce czy inaczej ustawimy krzesła.
Jak przebiega wynajem mebli na event? Od pierwszego kontaktu aż po demontaż mebli
Jeśli rozważasz współpracę z firmą Star Event, koniecznie poznaj kwestie, z których dowiesz się, jak przebiega cały proces! To wcale nie jest trudne ani czasochłonne!
Po pierwsze – zwróć uwagę na panujące warunki atmosferyczne. Jeśli planujesz event plenerowy, warto zapewnić odpowiedni komfort i ochronę uczestnikom – np. przed palącym słońcem, deszczem czy powiewami wiatru. Przydadzą się wówczas dobre jakościowo namioty czy parasole.
Po drugie – pamiętaj, że wybór mebli warto dostosować do potrzeb i oczekiwań uczestników. Jeśli na evencie mają pojawić się influencerzy, którzy z pewnością będą wykonywać mnóstwo zdjęć, nagrywać video czy robić relacje do social mediów, warto zadbać o tzw. insta-friendly spots. Muszą to być przemyślane aranżacje, które znakomicie będą wyglądać na fotografiach, dlatego przydadzą się designerskie meble czy akcesoria. Jeśli natomiast istnieje prawdopodobieństwo, że na wydarzeniu będą obecne dzieci – niech też znajdzie się strefa przyjazna im, wyposażona w kolorowe meble dla najmłodszych!
Po trzecie – nigdy nie zapominaj, że jesteśmy do pełnej dyspozycji. Jeśli więc nie wiesz, jakie meble czy w jakiej ilości będą potrzebne na Twoim evencie – skontaktuj się z nami. Pomożemy skompletować zamówienia w sposób optymalny. Mamy doświadczenie i z przyjemnością doradzimy!
Po czwarte – chcesz zaskoczyć audytorium? Sprawić, że uczestnicy długo będą wspominać to wydarzenie? Na specjalne zamówienie możemy przygotować wizualizację 3D, aranżację strefy czy zorganizować wynajem elementów, których nie ma w naszej bieżącej ofercie. Już nie raz udowodniliśmy, że u nas niemożliwe jest możliwe! W takiej sytuacji skontaktuj się z nami telefonicznie, a powiemy, jak możemy Ci pomóc!
Po piąte – zastanawiasz się, kiedy złożyć zamówienie? Bezpieczny okres to jednomiesięczne wyprzedzenie. Niemniej pamiętaj, że zawsze warto zadzwonić – nawet jeśli termin tuż tuż. Już nie raz okazaliśmy się deską ratunku dla klientów będących w opałach!