Logo

Event MIX

Adidas Recode Running Festival z Allegro

Allegro Brand Experience Agency przygotowała dla adidas trzydniowy Recode Running Festival. Wydarzenie towarzyszyło półmaratonowi w Warszawie, a jego gwiazdą był legendarny etiopski biegacz Haile Gebrselassie.

 

Trening z mistrzem olimpijskim, wieczór w kinie pełen inspirujących filmów, wspólna impreza czy rozwijające warsztaty? Ludzie różnią się podejściem do biegania i swoimi oczekiwaniami od tego sportu. adidas rozumiejąc, że bieganie jest doświadczeniem dotykającym całego życia, często wychodzącym poza aktywność fizyczną czy zdobywanie kolejnych wyników, zdecydował się wspólnie z Allegro stworzyć trzydniowy festiwal. Osadzone w tkance miejskiej działania pokazujące radość czerpaną z biegania miały się stać wyjątkowym doświadczeniem i pozytywnym impulsem do odkrycia biegowej zajawki dla nowych osób.

adidas Recode Running Festival był częścią globalnej kampanii Recode Running. Polska edycja zawierała m.in. pokazy filmów krótkometrażowych zrealizowanych przez globalną społeczność adidas Runners, sesje panelowe i biegowe, a także warsztaty. Allegro przygotowało również specjalną strefę dla biegaczy, ulokowaną w zaskakującej lokalizacji na barce zacumowanej na Wiśle. Agencja zapewniła 3 dniowy program aktywacji i jego kompletną egzekucję obejmującą przygotowanie atrakcji, wybór partnerów, przygotowanie programów wydarzeń i materiałów brandingowych. Wszystkie aktywacje agencja musiała zaplanować w sposób ekologiczny, redukujący zużycie do minimum materiałów nieodnawialnych.

Działania zostały poprowadzone z udziałem jednego z najbardziej utytułowanych współczesnych biegaczy długodystansowych. Gościem adidas był Haile Gebrselassie, dwukrotny złoty medalista igrzysk olimpijskich.

Rejestracja do aktywacji była realizowana za pośrednictwem aplikacji Runtastic i na landing page’u. Dodatkowe szanse na udział w wydarzeniu zyskały osoby, które zakupiły najnowszy model butów biegowych adidas Ultraboost 19 w Sklepie Biegacza.