Wariantów Lay’s jest tak wiele jak gatunków muzycznych – każdy może znaleźć swój ulubiony smak! W związku z tym marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”.W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.
– Muzyka smakuje lepiej z Lay’s, zwłaszcza, kiedy możesz słuchać jej z przyjaciółmi na żywo na największych festiwalach! Marka Lay’s od lat promuje spędzanie przyjemnych chwil z przyjaciółmi, dlatego w muzycznej loterii Lay’s można grać o karnet na festiwal nie tylko dla siebie, ale również dla paczki trojga przyjaciół. W ten sposób osoby wygrywające mogą zabrać swoją paczkę na jeden z festiwali muzycznych: Open’er i Kraków Live Festival, a także Audioriver – powiedziała Natalia Makutynowicz – Mł. Kierownik Marki Lay’s.
Na każdym z tych festiwali Lay’s zaprasza do specjalnej muzycznej strefy pełnej dobrej muzyki i atrakcji idealnych do dzielenia się z grupą przyjaciół, m.in festiwalowych zestawów tatuaży czy możliwości wykonania najbardziej instagramowalnego zdjęcia na festiwalu. W loterii do wygrania są też inne muzyczne nagrody m.in: głośniki i słuchawki JBL, vouchery na eBilet.pl – w sumie w puli znajduje się prawie 1 000 nagród. Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy zakupić promocyjną paczkę Lay’s (z informacją o loterii bezpośrednio na opakowaniu lub w postaci banera), wybrać nagrodę, o którą chcemy grać i wpisać kod z wnętrza paczki na stronie loterii TUTAJ, a następnie wysłać zgłoszenie.
Wsparcie marketingowe
Kampanii „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s” oraz muzycznej loterii Lay’s towarzyszy silna kampania 360°. W jej ramach emitowane są spoty telewizyjne 10’’ i 15’’, które dzięki wakacyjnym hitom zarażają festiwalowymi emocjami. Działania zaplanowane do końca września br. prowadzone są też w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.
Za koncept kreatywny i realizację spotu 10” odpowiedzialna była agencja VMLY&R, a produkcją zajęła się agencja Papaya Films wraz z reżyserem spotu Krzysztofem Grajperem. Przygotowaniem spotu 15” zajęła się zaś agencja BBDO. Z kolei agencja VMLYR Poland odpowiedzialna była za działania reklamowe w TV i digitalu oraz przygotowanie strony www, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za organizację wydarzeń na festiwalach odpowiada Event Marketing Piotr Łapa przy współpracy z agencją Ewesa, a za organizację loterii Agencja Reklamowa Avanti sp. z o.o. sp. k.
MW