Logo

Marketing MIX

Kampania Employee Advocacy L’Occitane Polska

„Mój Świat – Moje L’Occitane“ to hasło, którym L’Occitane en Provence rozpoczyna lato i otwiera kampanię z udziałem 7 wyjątkowych kobiet na co dzień pracujących w L’Occitane Polska, wiernych jej wartościom i regularnie używających kosmetyków tej firmy.

To pierwszy projekt L’Occitane w Polsce opierający się na idei Employee Advocacy, w którym pracownicy stają się również Ambasadorami marki.

Kampania przypomina o naturalnych aspektach pielęgnacji urody oraz o poczuciu piękna, którego źródłem jest postawa wobec świata, środowiska i innych ludzi.

Hasło „Mój Świat – Moje L’Occitane“ jest doskonałym pretekstem do zastanowienia się nad zobowiązaniami jakie każdy z nas ma wobec innych i wobec świata. L’Occitane daje przykład swoimi działaniami i zachęca Klientów oraz pracowników do drobnych gestów wspierających ekologię, środowisko i działalność charytatywną.

– W kampanii „Mój Świat – Moje L’Occitane“ oddaliśmy głos naszym Ambasadorkom – kobietom pracującym w biurze i salonach L‘Occitane, aby opowiedziały o swoich ulubionych kosmetykach i przypomniały o uniwersalnych wartościach ważnych dla nich i dla marki. Ochrona środowiska, naturalne i bezpieczne dla zdrowia składniki kosmetyków, biodegradowalność opakowań, organiczne plantacje, ochrona bioróżnorodności oraz działania proekologiczne i wspierające kobiety to najistotniejsze i niezmienne od lat elementy filozofii L’Occitane, na ktore chcieliśmy zwrócić uwagę poprzez nasze Ambasadorki – mówi Hubert Pełka,Marketing Director Central and Eastern Europe, L’Occitane en Provence.

 

MW