Za nami 11. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe. Tegoroczna odsłona przekroczyła rekordową liczbę zgłoszeń, było ich aż 49!
Pierwszego dnia targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa obradowało Jury w składzie: Ewa Olszewska/ DANONE, Ireneusz Laskowski/ Altavia Polska, Dariusz Nabywaniec/ Goldenberry Group, Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, Paweł Frej/ Opus B Brand Design, Wojciech Dendys/ MASPEX, Maciej Świątek/ Mindshare World. Każdy otrzymał formularz do głosowania i dokonał oceny. Jury miało twardy orzech do zgryzienia, ponieważ wszystkie realizacje były na bardzo wysokim poziomie.
POS-y zostały zgłoszone w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka. Zgłoszenie, które orzymało najwięcej punktów od Jurorów zdobyło nagrodę GRAND PRIX.
Poniżej przedstawiamy wszystkie nagrodzone POS-Y:
Osoby zwiedzające targi także mogły głosować na POS, który najbardziej się im spodobał – NAGRODA PUBLICZNOŚCI:
Wszystkie zgłoszone POS-y, wraz z informacją kto je zgłosił, można zobaczyć TUTAJ.
Targi FestiwalMarketingu.pl odbyły się 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa.
MW