19 września odbyła się V edycja konferencji MARKETING MIX skierowana do agencji reklamowych i pracowników działów marketingu. Na scenie w EXPO XXI Warszawa podczas targów FestiwalMarketingu.pl uczestnicy wydarzenia mogli wysłuchać inspirujących wystąpień.
Pierwszy na scenie pojawił się znany jako „Pan Gadżet” – Zbigniew Urbański, który opowiedział o nowinkach technologicznych. Była to nie lada gratka dla osób mocno związanych sercem i umysłem z gadżetami elektronicznymi.
Zbigniew Urbański – Od 8 lat pracuje przed kamerą testując sprawdzając różne gadżety czy nowinki technologiczne. Prowadził program „Gadżet” w TVN Turbo. Miał swój gadżeciarski „kącik” w Dzień dobry Tvn. Współpracuje z portalem Onet.pl w którym prowadzi program „Twardy Reset” oraz „Baby Lab” Przez dwa sezony był gospodarzem programu dokumentalnego „Prawdziwe Zbrodnie” na kanale 13 ulica. Prezenter, konferansjer. Prowadził najważniejsze konferencję branży technologicznej takich potentatów jak Samsung czy Microsoft. Prywatnie szczęśliwy partner Katarzyny Gawrońskiej i tata dwóch córek Milli i Neli.
Karol Froń – Jak zbudować w firmie Dream Sales Team?
Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży, cold callingu i budowania zespołów handlowych. Od 2007 r. aktywnie sprzedaje, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami. Od 2012 przedsiębiorca, który w ciągu 6 lat zatrudnił w swojej firmie 3500 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez zmianę przekonań, nawyków mentalnych i rozwój umiejętności ich współpracowników. Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu i pomaga wydobywać osobisty potencjał. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób. Mąż Karoliny, ojciec Ksawerego, miłośnik survivalu.
Lojalny Klient cenny jak złoto – Karolina Karolczak.
Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz liderów rynku, odpowiadając min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, oraz współtworzenie strategii przedsiębiorstwa. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. W Sodexo odpowiada za współpracę z Partnerami w tym sieciami handlowymi oraz zakupy.
Sposób na skuteczny prospecting – Joanna Białecka.
Przede wszystkim praktyk! Menadżer działów sprzedaży i new business. Niejednokrotnie doceniana za pozyskanie dla firm kluczowych klientów oraz budowanie i wdrażanie strategii rozwoju. Autorka publikacji do czasopism branżowych rynku promocyjnego. Opracowała, opisała i wdrożyła własne metody działań w obszarze business development, cold callingu, cold mailingu. Obecnie blogerka, trenerka i mentorka studentów na uczelni wyższej we Wrocławiu.
Tradycyjnie podczas konferencji odbyła się ceremonia wręczenia nagród w konkursie POS STARS na najlepszy display reklamowy. Nagrody przyznano w kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka. Zgłoszenie, które orzymało najwięcej punktów od Jurorów zdobyło nagrodę GRAND PRIX, a POS na który głosowali zwiedzający i zdobył najwięcej głosów – NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.
Skład Jury: Ewa Olszewska/ DANONE, Ireneusz Laskowski/ Altavia Polska, Dariusz Nabywaniec/ Goldenberry Group, Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, Paweł Frej/ Opus B Brand Design, Wojciech Dendys/ MASPEX, Maciej Świątek/ Mindshare World.
Jak skutecznie komunikować markę w miejscu sprzedaży?
Paweł Tkaczyk, prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu.
Zaangażuj klienta! Przenieś produkt do jego świata – narzędzia Rozszerzonej Rzeczywistości.
Bartosz Kotlarski, prezes ARLITY. Związany z branżą reklamową, marketingową i poligraficzną od ponad 10 lat. Wizjoner, specjalista i praktyk wykorzystania nowych technologii w biznesie. Lider zarządzający grupą kilku spółek, tworzących systemy zarządzania dla poligrafii, dedykowane rozwiązania e-commerce oraz aplikacje wykorzystujące 3D i rozszerzoną rzeczywistość. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec. Pasjonat squasha i snowboardu.
Konferencja MARKETING MIX odbyła się 19 września w ramach targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa. Organizatorem jest OOH magazine.
Strona konferencji TUTAJ.
Zdjęcia: Katarzyna Cegłowska.
Sponsor Złoty: Exclusive Event
Partnerzy Strategiczni: EXPO XXI Warszawa – Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe, TSE Grupa, Deli Catering, Lanyard.pro – Fabryka Smyczy.
Partner Techniczny: Silent Sound.
Patroni medialni: OOH magazine, OOHevent, www.internetpr.pl, www.sprawnymarketing.pl, www.tygrysybiznesu.com.pl, www.marketerplus.pl, www.biotechnologia.pl — w miejscu: FestiwalMarketingu.pl
MW