Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Gadżety reklamowe do utylizacji – 6 tys. beretów radiowej Trójki do kasacji

Jak poinformowała wczoraj Gazeta Wyborcza, blisko 6 tysięcy różowych, filcowych beretów z logiem, które stanowić miały produkt promocyjny radiowej Trójki, ma zostać zniszczonych. 

Fuksjowe berety z wyhaftowanym napisem „Trójka, Polskie Radio” wymyśliła Magda Jethon, w czasie gdy była dyrektorem stacji (została odwołana z tej funkcji na początku stycznia 2016 roku, zaraz po zmianie prezesa Polskiego Radia).

W rozmowie z Wyborczą, Jethon poinformowała, że wyprodukowano 10 tys. sztuk różowych beretów, z czego połowa miała zostać rozdana, a połowa sprzedana, m.in. w sklepie internetowym Polskiego Radia. Prezes Polskiego Radia Andrzej Rogoyski podjął decyzję, że zostaną zutylizowane, nie można ich również nabyć w sklepie online.

Rzecznik prasowa Polskiego Radia, Ewelina Steczkowska, w rozmowie z Wyborczą skomentowała sytuację, że berety, które były sprzedawane przez 3,5 roku, nie cieszyły się zainteresowaniem i nie ma sensu ich przetrzymywanie w magazynach, czego efektem ma być ich utylizacja. Źródło Wyborczej w internetowym sklepie Trójki ma natomiast twierdzić, że berety są w normalnym stanie, który umożliwia ich użytkowanie. 

Berety miały być obiektem krytyki posła PiS i przewodniczącego Rady Mediów Narodowych, Krzysztofa Czabańskiego. W 2016 roku w studiu TVP Info komentował, że tego typu artykuły promocyjne, jak opisywany różowy beret, zmienia swoich słuchaczy w „skretyniałych obywateli”.

Źródło informacji: Gazeta Wyborcza

KL