Logo

Event MIX

Weź markę pod lupę!|Konferencja Brand Summit 2019

Przez dziesiątki lat silne marki umiały zgromadzić wokół siebie fanów, często wiernych przez całe lata, ale współczesny świat, pełen marek, wymaga czegoś nowego. Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Marka staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważne jest jej umiejętne komunikowanie i dbanie o wizerunek.

Zapraszamy na konferencję Brand Summit 2019, która będzie poświęcona w całości marce. Przyjrzymy się jej z trzech perspektyw: marki korporacyjnej, marki konsumenckiej i marki pracodawcy. Porozmawiamy o tym, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.

W czasie konferencji wystąpią uznani eksperci i praktycy, którzy opowiedzą, jak kształtować markę i jakie korzyści przynoszą zintegrowane działania w obrębie wszystkich marek firmy, a także pokażą dobre praktyki.

Swoją wiedzą podzielą się: Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Kamilla Giedrojć (Dyrektor Strategii i Marketingu IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (CEO HRM Institute), Joanna Tonkowicz (Partner Zarządzający Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting), Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist), Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA), Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture), Jakub Semerda (CEO Preeshare).

Program konferencji jest podzielony na trzy części:
1. Percepcja marki, w której pochylimy się nad trendami i ich wpływie na markę, a także porozmawiamy o tym, jakie korzyści przynosi zintegrowana marka.
2. Marka zaczyna się od środka, w której opowiemy o tym, jak sprawić, żeby kultura organizacyjna i działania wewnętrzne przełożyły się na budowanie wizerunku marki.
3. Social, Digital i komunikacja marki, w której zajmiemy się zagadnieniami związanymi z komunikacją marki.

Pełny program znajduje się TUTAJ.

Dzień po konferencji (22.11.) odbędą się warsztaty, które pozwolą na pogłębienie tematów poruszanych na konferencji:
1. Zintegrowana marka od A do Z (Anna Macnar, HRM Institute
2. EB = Emocje + Biznes (Joanna Tonkowicz, Karolina Proczek, Absolvent Consulting)

Uwaga dla czytelników OOH magazine – z kodem OOH_BS wejściówki na konferencję z 15% rabatem.

Do 31.10. obowiązuje najniższa cena!

Organizator: HRM Institute
Partnerzy: Absolvent Consulting (Partner Strategiczny), Stepstone
Patroni Medialni: OOH Magazine, Marketer+, HR Standard
Kontakt: Julia Bojanowska julia.bojanowska@hrminstitute.pl, tel. 535 140 135

MW