Plej odpowiada za stronę kampanii „Jednym słowem: Continental”, czyli www.contiuhp.pl. Poza informacjami o jesiennym konkursie marki Continental, można tam znaleźć przejrzystą i intuicyjną wyszukiwarkę opon, dokonać zakupów online oraz wyszukać najbliższy salon Continental.
W tym sezonie marka Continental, oprócz konkursu „Jednym słowem: Continental”, w którym wygrać można m.in. Mercedes – Benz Klasa A, zaskakuje także całkowitym redesignem strony internetowej dedykowanej jesiennej kampanii. W celu zwrócenia uwagi oraz zaangażowania odbiorców, stworzona przez agencję Plej strona oferuje konsumentom między innymi możliwość wyboru wizualizacji różnych stanów atmosferycznych. To rozwiązanie doskonale podkreśla niezawodność opon Continental w każdych warunkach pogodowych. Czytelne podstrony produktowe zawierają niezbędne informacje o zimowych i całorocznych oponach, a intuicyjna wyszukiwarka pozwala szybko wybrać odpowiedni produkt. Użytkownicy z pewnością docenią także prostą nawigację i mapę z wyszukiwarką sprzedawców oraz możliwość zakupów online. Nowoczesny projekt graficzny oraz interaktywne elementy sprawiają, że strona stanowi idealne dopełnienie kampanii, ponieważ Continental to od wielu lat suma najlepszych technologii, parametrów i doświadczeń.
– Strona internetowa jesiennej kampanii Continental ma kilka sekund na to, żeby zainteresować sobą użytkownika. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o ciekawy i oryginalny design, który zatrzyma nas na dłużej. Jednak samo przyciągnięcie uwagi nie stanowi o sukcesie strony. Ważne jest również zapewnienie m.in. interesujących i wartościowych treści, koncentracja na potrzebach użytkownika, odpowiednia architektura informacji i trafny wybór technologii już na wczesnym etapie projektowania. W Plej tworzymy strony integrujące powyższe elementy, skutecznie wspierając strategie marketingowe naszych klientów – przekonuje Daniel Szostak, PMO director z Plej.
MW