Red Bird – jedyny dystrybutor marek Contigo i Kambukka w Polsce – rozszerza współpracę z 38 Content Communications. O ile marka Contigo obecna jest w Polsce od ponad 10 lat, podczas których grono zadowolonych klientów stale rosło, czyniąc markę jednym z liderów rynku, tak dla marki Kambukka będzie to całkowity debiut.
W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, wsparcie przy organizacji wydarzeń dla mediów, a także doradztwo komunikacyjne.
Po stronie 38 Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi dla marki Contigo zajmie się Aleksandra Trzcińska, PR Manager. Marka Kambukka będzie prowadzona przez Katarzynę Pasikowską, pełniącą funkcję konsultanta.
Agencja 38 Content Communication prowadziła skuteczne działania dla kilku naszych marek, m.in. Pacsafe, Saxx czy Dr.Bacty. Marka Kambukka, którą kierujemy do nieco młodszej grupy odbiorców, nie miała dotychczas wsparcia z zakresu public relations, co sprawia, że przed 38 Content Communication postawiliśmy duże wyzwanie, jednocześnie dające szerokie spektrum możliwości – komentuje Arkadiusz Majewski, właściciel marki Red Bird, wyłącznego dystrybutora marek Contigo i Kambukka w Polsce.
KL