Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Dla Leszka każda zima jest wyjątkowa, jednak tegoroczna będzie niepowtarzalna. Wszystko za sprawą limitowanej serii puszek zaprojektowanych przez Zuzę Sadlik, która po raz kolejny połączyła siły
z marką Lech Premium. Głównym przesłaniem tegorocznej zimowej komunikacji jest przełamywanie lodów między ludźmi. Rozbita, zamarznięta tafla jeziora, znajdującego się w samym sercu górskiej scenerii łączy symboliczne, towarzyskie znaczenie hasła z jego dosłownym, zimowym znaczeniem.
Oprócz zimowych puszek wyróżniających się dynamicznym designem, marka przygotowała również 15-sekundowy spot, którego start emisji telewizyjnej zaplanowany jest na koniec roku. Zimowa kampania wspierana jest również kampanią OOH realizowaną w południowej Polsce, współpracą z influencerami, działaniami digital oraz PR. Dodatkowo, dla miłośników zimowych atrakcji, Leszek zaplanował niespodziankę na jednym ze stoków narciarskich w Polsce. Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce.
Za przygotowanie kampanii i działania digital odpowiedzialna jest agencja Cut the Mustard. Zakup mediów prowadzi dom mediowy Zenith, a za obsługę PR oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Tailor Made PR.
MW