Logo

Marketing MIX

T-Raperzy znad Wisły i OLX przedstawiają Antysmog Song

T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem. Do sieci trafił w styczniu wyjątkowy Antysmog Song i pełen dymu teledysk.

– Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki – przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. – Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.

Antysmog Song to opowieść o złych nawykach, ich konsekwencjach i o zmianach, których warto dokonać natychmiast. Najlepszymi nauczycielami tej oczywistej i potrzebnej lekcji stali się T-Raperzy, którzy zamiast grozić i straszyć, o smogu mówią dosadnie, ale też z humorem.

– Powód, dla którego tym razem stanęliśmy przed mikrofonem i kamerą jest ciekawy i ważny. Do udziału w akcji nie trzeba było nas długo namawiać – mówi Sławomir Szczęśniak. – Mamy nadzieję, że wyjdzie z tego dobra zabawa ze szczyptą edukacji. A gdyby jeszcze akcja skłoniła co poniektórych do autorefleksji, to pełen sukces! Czego wszystkim oddychającym polskim powietrzem serdecznie życzymy.

Za produkcję odpowiada F25, a za koncept kreatywny agencja 23HEROES.

– Współpraca z T-Raperami znad Wisły to dla nas zawsze duże wydarzenie. Spotkać bohaterów z dzieciństwa jest niezwykle przyjemnie. Super, że panowie są w doskonałej formie. Wszyscy bardzo cieszyliśmy się na kolejną współpracę z OLX w ramach tej akcji – mówi Marcin Dworucha, managing director w domu produkcyjnym F25. – Trzeba jednak przyznać, że projekt był wymagający. Na hali zdjęciowej ustawiliśmy cztery scenografie, w obrębie których odbywały się zdjęcia, większość czasu spędziliśmy w dymie.

– To nie pierwszy raz gdy razem z OLX chcemy tworzyć komunikację nie tylko atrakcyjną, ale przede wszystkim o dużym społecznym znaczeniu. Problematyka smogu dotyczy absolutnie wszystkich, dlatego staramy się udowadniać, że każdy może dołożyć cegiełkę w walce z tym „potworem” – tłumaczy Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES. – Zamiast straszyć podchodzimy do niego z lekkim humorem, przewrotnością, zaskakując przy tym ponowną kolaboracją z kultowymi T-raperami znad Wisły. Mamy nadzieję, że mocny przekaz zawarty w tekście i nowoczesna kompozycja, próbującą łączyć dorobek panów Szczęśniaka i Wasowskiego oraz współczesne trendy w muzyce popularnej, będą pracować na prawdziwy, antysmogowy hit.

„Antysmog song” i teledysk to jednak nie wszystko. W ramach akcji uruchomiono też specjalną stronę antysmog.olx.pl, gdzie oprócz treści informacyjnych znajduje się też interaktywny quiz, którego wyniki komentują T-raperzy.

Partnerem merytorycznym akcji jest Polski Alarm Smogowy.

KL