W grudniu, po kilku miesiącach pracy, Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.
Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska – zostały zaprezentowane podczas wernisażu.
– Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska – o procesie projektowym opowiedział Jacek Wielebski z Traffic Design.
Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne.
Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.
Pobierz poradnik: TUTAJ.