Logo

Trade marketing

Tekstylia z potencjałem | Kasper Surowiecki, NaTkaninie

O (nie tylko) reklamowych możliwościach druku na tekstyliach, spektakularnych realizacjach eventowych i nowej inwestycji opowiada Kasper Surowiecki, właściciel firmy NaTkaninie.

Wasz główny zakres działań – ale nie jedyny – to drukowanie flag na zamówienie?
Tak, to prawda, druk na dzianinie flagowej to główny zakres naszej działalności. Natomiast działamy także w innych obszarach – wykonujemy między innymi ścianki reklamowe, tekstylne systemy wystawiennicze, leżaki, poduszki, jak również elementy scenografii, tkaniny stricte dekoracyjne czy też użytkowe, jak np. aranżacja mebli.

Specjalizujecie się w drukowaniu na tkaninach – jaki jest potencjał tego segmentu w kontekście branży reklamowej?
Naszym zdaniem potencjał jest ogromny, szczególnie, jeżeli chodzi o reklamę typu indoor. Coraz więcej reklam wewnętrznych, zaczynając od prostych realizacji plakatowych, przez bardziej rozbudowane projekty, takie jak podświetlane elementy reklamowe, wykonane z materiałów typu plexi, jest już zastępowane różnego rodzaju drukiem na tkaninach. Wówczas jest to prostsze w transporcie, a także wiąże się z dużo łatwiejszym montażem oraz zdecydowanie większą odpornością na zniszczenia, co jest niebywale istotne również w konteście ekologicznej odpowiedzialności, którą staramy się kierować.

Produkcja wydruków na tkaninach.

Produkujecie też scenografie i wyposażenie na eventy. Proszę przybliżyć najciekawsze realizacje?
Zajmujemy się produkcją elementów scenografii dla wielu małych inicjatyw teatralnych wędrujących po całej Polsce, jak również uczestniczymy w realizacji fragmentów scenografii większych spektakli, czy też produkcji telewizyjnych. Mieliśmy przyjemność między innymi po raz kolejny współtworzyć nowoczesną identyfikację wizualną do programu telewizyjnego Top Model 2. Z ciekawych realizacji eventowych możemy wymienić na przykład oprawę wizualną na FIWE – jednych z największych targów branży fitness w Polsce. Tło sceny głównej, którą wówczas produkowaliśmy, miało aż dwadzieścia metrów szerokości na cztery metry wysokości – to była naprawdę spektakularna produkcja. Bardzo miło również wspominam realizację Regat o Puchar Dzielnicy Wisła.

Personalizacja to trend niezwykle silny w branży reklamowej. Wykonujecie nadruki na tkaninach każdej wielkości, szyjąc na miarę i wedle potrzeb klientów?
Tak, oczywiście, indywidualne podejście do klienta i danej realizacji, to zdecydowanie jeden z naszych priorytetów. Jesteśmy w stanie wykonać nadruk na tkaninie każdej wielkości – od niewielkich projektów po duże, wielkoformatowe wydruki reklamowe czy też realizacje scenograficzne. Oferujemy również druk na tkaninie powierzonej od klienta, co jest rzadkością w tej branży.

Oprawa wizualna na FIWE (targi branży fitness).

W listopadzie ubiegłego roku przeprowadziliście się do nowej siedziby, o dwukrotnie większej powierzchni. Jak zmieni się Wasza oferta i możliwości dzięki tej nowej inwestycji?
Zwiększenie powierzchni lokalu pozwoliło nam przede wszystkim na usprawnienie codziennej pracy, a także stworzenie przestrzeni, która umożliwi nam wdrożenie kolejnych inwestycji jeszcze w tym roku. Zmiany te przyczynią się niewątpliwie do przyspieszenia terminów realizacji oraz zwiększenia zakresu naszych usług. Nowa siedziba naszej firmy posiada ogromny potencjał, który pragniemy rozwijać małymi krokami.

Rozmawiała Katarzyna Lipska-Konieczko

Wywiad ukazał się w ostatnim numerze OOH magazine – wersja online do pobrania TUTAJ.