Logo

Event MIX

Meet The Bidder Spring Edition odbył się z sukcesem pomimo wyzwań w branży MICE

10 marca w hotelu Novotel Warszawa Airport, podczas 27. edycji Meet The Bidder SMART Fairs, 27 zagranicznych wystawców z 5 kontynentów spotkało się z przedstawicielami agencji MICE z Polski, aby rozwijać swoje firmy. Kilkunastu sesjom spotkań B2B towarzyszyło wiele atrakcji.

Dzień rozpoczął się od prezentacji dot. tego, jak współpracować z polskim rynkiem MICE. Wykład i sesję Q&A poprowadziły ekspertki z SITE Poland: Prezes Grażyna Grot-Duziak oraz Dorota Cholewa. Marcowa edycja MTB odbyła się pod hasłem „RELATIONS MATTER!”, nie mogło zatem zabraknąć mistrza nawiązywania relacji – Grzegorza Turniaka, który poprowadził sesję networkingową dla wystawców i gości.

Dzień targów był równocześnie dla wszystkich dniem trudnej refleksji, jak z każdą chwilą zmienia się świat – nie tylko MICE – w obliczu zagrożenia koronawirusem. Organizatorzy MTB wyszli naprzeciw potrzebom związanym z niepewnością branży o przyszłość swoich firm, zapewniając niezbędną dawkę wiedzy. Podczas wydarzenia odbyły się dwa ważne spotkania branżowe dotyczące znaczenia wirusa dla branży MICE. Podczas pierwszego z nich eksperci ze stowarzyszeń branżowych i linii lotniczych przedstawili działania wdrożone do tej pory przez branżę incentive travel. Drugie spotkanie, otwarte dla wszystkich gości, poprowadził znany epidemiolog, dr Paweł Grzesiowski, który przedstawił medyczne fakty i mity dot. wirusa oraz odpowiedział na pytania publiczności. Spotkanie było transmitowane na żywo na Facebooku Meet The Bidder. Stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo uczestników, organizatorzy wdrożyli wzmożone środki prewencyjne: większe stoliki do spotkań B2B, zachęcanie do powitań bez podawania ręki, dostępność płynów dezynfekcyjnych.

W sytuacji nasilonej rezygnacji klientów z wyjazdów incentive, a także w obliczu odwołania kilku większych targów międzynarodowych, MTB postawiło sobie za cel utrzymanie ciągłości biznesu naszej branży i nie zrezygnowało z przeprowadzenia wydarzenia. Goście targów docenili nieugiętość organizatorów i frekwencja dopisała.

Dla wystawców wydarzenie rozpoczęło się już dzień wcześniej powitalnym koktajlem w CulinaryOn – nowej niezwykłej przestrzeni eventowej Warszawy. Goście wzięli udział w grze degustacyjnej Wine Casino, która wyłoniła najwytrawniejszego sommeliera tego wieczoru!

Dzień targowy zakończyła kolacja networkingowa w wyjątkowym miejscu – Muzeum Życia w PRL. Organizatorzy wieczoru – Adventure Warsaw – zaangażowali gości w fabularyzowaną grę przenoszącą nas w klimaty czasów minionych i przewieźli uczestników zabytkowymi „ogórkami”. Poza tradycyjnym polskim jedzeniem nie mogło zabraknąć również niezawodnego wysokoprocentowego lekarstwa na wszelkie wirusy.

Partnerami wiosennej edycji Meet The Bidder zostali: CulinaryOn, Adventure Warsaw, Akademia Grzegorza Turniaka oraz SITE Poland. Patronatem medialnym wydarzenie objęli: THINK MICE, Business Traveller, Wasza Turystyka, Tur-Info, TravelCompass, MeetingPlanner, MICE Poland, Rynek Turystyczny, Świat Podróże Kultura, Ooh Event, MojeKonferencje.pl, Salebiznesowe.pl, Miejscakonferencyjne.pl.

Meet The Bidder stale się rozwija. Na kolejne edycje targów B2B organizatorzy szykują nowości i niespodzianki! Więcej informacji TUTAJ.