Logo

Marketing MIX

Perfumy do wygrania w konkursie płatków Nestlé LION

Agencja UNIQUE ONE przygotowała konkurs dla płatków śniadaniowych Nestlé LION, marki należącej do producenta Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu. Projekt jest realizowany w wyniku wygranego przetargu przez agencję.

W konkursie „Eau de LION” można wygrać łącznie 500 flakonów perfum inspirowanych płatkami śniadaniowymi LION. Okres przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Eau de LION” rozpoczął się 16 marca i potrwa do 17 maja 2020 roku.

Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę www.eaudelion.com, wybrać kraj (POLAND) i wypełnić formularz, udzielając odpowiedzi na pytanie „Poczuj wenę i opisz krótko swój poranek w stylu LION”.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę konkursu.

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Działania reklamowe obecne są w telewizji, reklamie zewnętrznej, Internecie, punktach sprzedaży oraz prowadzona jest współpraca z Influencerami. Za adaptację spotu i tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie.

KL