Przypomnijmy, w styczniu br. Polski bank rozwoju ogłosił przetarg nieograniczony na agencję, która kompleksowo wesprze go w działaniach promocyjnych. Agencja miała współtworzyć z BGK m.in. strategie reklamowe offline i online służące promocji bankowych produktów, usług i rozwiązań (w tym produktów finansowanych ze środków unijnych) oraz budowie i umacnianiu wizerunku banku.
– Nasz bank każdego dnia wspiera Polaków i służy rozwojowi Polski. Chcemy mówić o tym głośno i budować świadomość o naszych działaniach. Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak istotną rolę odgrywa BGK – mówiła wtedy Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK. Więcej o unieważnionym przetargu TUTAJ.
Zwycięska firma miała pracować dla banku przez 24 miesiące, z opcją przedłużenia umowy o kolejne 2 lata.
Jak podaje serwis WirtualneMedia.pl, Izabela Mościcka poinformowało o przygotowaniu nowego przetargu ze zmodyfikowanym zakresem i mniejszym budżetem. – Nasz bank jest bardzo mocno zaangażowany w działania wspierające przedsiębiorców w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią. Na wsparciu i informowaniu o nim chcemy skupić także działania reklamowe, ale jednocześnie musimy w związku z tym – w dłuższej perspektywie – zmniejszyć wydatki na współpracę z agencją reklamową i część zadań realizować in-house – zapowiada w rozmowie z Wirtalnymi Mediami, Izabela Mościcka.
Na podsatwie materiałów WirtualneMedia.pl oraz media.bgk.pl
KL