Według badań przeprowadzonych przez agencję PR Hub i Wydział Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego społeczeństwo obawia się o bezpieczeństwo żywności i opakowań w związku z koronawirusem COVID-19. Wielu ankietowanych twierdzi, że istnieje ryzyko przenoszenia się wirusa poprzez kontakt z produktami spożywczymi.
Tymczasem, okazuje się, że te obawy są na szczęście zupełnie bezpodstawne! Światowa Organizacja Zdrowia opublikowała przewodnik dla branży spożywczej, w której dokładnie opisuje, jakie środki ostrożności powinny być stosowane, jednocześnie zaznaczając, że nie ma żadnych naukowych dowodów sugerujących, że produkty spożywcze sprzyjają rozprzestrzenianiu się wirusa, więc zarażenie się COVID – 19 poprzez żywność jest praktycznie niemożliwe.
Całą publikację WHO można znaleźć TUTAJ.
– Jako lider w branży słodyczy reklamowych zachowujemy najwyższe środki higieny i bezpieczeństwa naszej produkcji spożywczej – nie tylko te wymagane ze względu na obowiązujący stan epidemiologiczny, ale również te wynikające z międzynarodowego Certyfikatu systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności BRC, jaki posiadamy już od 6 lat. Produkcja naszych słodyczy reklamowych odbywa się z najwyższą starannością i dbałością o higienę oraz bezpieczeństwo produkcji. Mogą być Państwo pewni, że finalnie trafi w Państwa ręce produkt całkowicie bezpieczny i absolutnie pyszny – mówi Anna Goliszek, Specjalista ds. Marketingu w firmie Słodkie Upominki.
Powoli wracamy do normalności, której tak bardzo wszyscy potrzebujemy, jednak część z nas nadal będzie pracować w systemie home office. Jest to idealny moment no to, aby podziękować i przywitać pracowników w biurze. Słodki pakiet powitalny z pewnością umili każdemu pierwsze dni „normalności”. A tym, którym praca zdalna będzie towarzyszyła jeszcze jakiś czas warto wysłać potężną dawkę endorfin w postaci czekoladowej tabliczki w spersonalizowanym opakowaniu.
Więcej informacji na stronie: www.slodkieupominki.pl
KL