Logo

Marketing MIX

Ruszył konkurs dla polskich marek

Grupa Slow, organizator największych imprez promujących trend “slow” w Polsce oraz twórca platformy sprzedażowej zrzeszającej polskich projektantów jestemslow.pl, łączy siły z wrocławską agencją wizerunkową Fu-Ku Creative Concept. Wspólnie organizują konkurs dla marek, którego zwycięzcy będą pracować nad rozwojem swojej firmy z ekspertami. Zgłoszenia do 31 maja.

Slow Akademia to projekt edukacyjny skierowany do mikroprzedsiębiorców. Jego celem jest przede wszystkim budowanie ich konkurencyjności na rynku zdominowanym przez globalne koncerny. Wierzymy, że istnieje alternatywa dla wielkiego przemysłu, dla świata masowej i szybkiej produkcji i konsumpcji. Są nią małe, lokalne marki autorskie i ich rzemieślnicze produkty – komentuje Dominik Damaziak, partner w Grupie Slow. 

Konkurs “Slow Akademia: nowy start mojej marki” skierowany jest zarówno do początkujących, jak i starszych doświadczeniem marek, chcących zmienić swój wizerunek lub zastanowić się nad nowymi, innymi możliwościami rozwoju. 

Nasz konkurs to przede wszystkim szansa na nową perspektywę i zderzenie swojej koncepcji z profesjonalistami. Zdajemy sobie sprawę, jakie wyzwania stoją teraz przed polskimi twórcami, dlatego też chcemy ich wesprzeć całym swoim doświadczeniem i kreatywnymi pomysłami. – dodaje Linda Parys z agencji Fu-Ku Creative Concept

Jak zgłosić się do konkursu?

W konkursie może wystartować każda marka, która odpowie na kilka pytań związanych z wizją prowadzenia własnej firmy. Warto poświęcić chwilę na rozbudowane i rzeczowe odpowiedzi, bo jest o co walczyć. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma wsparcie merytoryczne i wykonawcze: strategię marki, serię autorskich zdjęć ze swoimi produktami, stoisko na targach Jestem Slow oraz redakcję tekstów wizerunkowych. Co ważne, każdy uczestnik zyskuje nagrodę gwarantowaną: godzinną konsultację ze specjalistami w brandingu.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy: jestemslow.pl/slow-akademia

Ponadto, co wtorek o godz. 18:00 na profilach Jestem Slow oraz Fu-Ku Creative Concept na Instagramie można uczestniczyć w edukacyjnych spotkaniach – live’ach dotyczących budowania marki i sprzedaży. Ten cykl jest wstępem do Slow Akademii vol. 2 – szkoleń dedykowanych twórcom i ich firmom.

Slow Akademia to projekt edukacyjny skierowany do mikroprzedsiębiorców. Celem Slow Akademii jest  przede wszystkim wzrost ich konkurencyjności na rynku zdominowanym przez globalne koncerny.

Grupa Slow to organizator największych w Polsce targów modowych i lifestylowych Jestem Slow, Slow Marketu – wielokulturowego letniego targu kulinarnego oraz inicjatorzy Slow Akademii – edukacyjnych warsztatów skierowanych do małych i średnich firm. Produkty z faktorem slow kupisz również onlinehttps://jestemslow.pl/

Fu-Ku Creative Concept to butikowa agencja wizerunkowa. Współpracuje z markami w branży mody i lifestyle tworząc dla nich strategie, content, copywriting i sferę wizualną – od zdjęć przez grafiki. Wcześniej założyli i prowadzili jeden z pierwszych w Polsce concept store’ów – Fu-Ku Concept Store we Wrocławiu.