Logo

Event MIX

GMC Live! – pierwsza, bezpłatna edycja konferencji online już 1 czerwca!

Golden Marketing Conference to wydarzenie tworzone od 2015 roku i kierowane do marketingowców, specjalistów ds. public relations, dyrektorów marketingu, freelancerów, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki oraz przedsiębiorców. Organizator konferencji ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.

Nie inaczej jest tym razem! Organizator – Grupa MTP – w odpowiedzi na światowe zmiany wywołane przez #Covid-19 postanowił stworzyć dodatkową formułę konferencji w postaci wydarzenia online – GMC Live.

Specjalna koncepcja oparta na prelekcjach oraz wyjątkowy dobór prelegentów stworzony z wybitnych ekspertów i dyrektorów marketingu największych międzynarodowych marek stwarza przełomowy dla branży marketingowej event.  A to wszystko w specjalnym, wirtualny studio wybudowanym w Poznań Congress Center, które zapewnia możliwość realizacji #virtualEvents na najwyższym poziomie.

Już 1 czerwca odbędzie się 1. edycja wydarzenia, na której prelegenci poruszą tematy związane ze zmianami wymuszonymi światową izolacją, wzrostem znaczenia e-commerce, przedstawią strategie marketingowe czy opowiedzą o influencer marketingu. Do udziału w pierwszej edycji nowatorskiego projektu zaproszono licznych prelegentów, w tym także przedstawicieli Grupy MTP, którzy podzielą się z uczestnikami konferencji swoimi doświadczeniami z pracy w ostatnich tygodniach.   
Całość będzie bezpłatnie transmitowana na kanale FB Golden Marketing Conference oraz You Tube.

Ze sceny wykłady wygłoszą m.in.:, Angelika Jeżewska, Brand Manager w Lenovo Polska, Tomasz Bąk, Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy, Grzegorz Miecznikowski oraz Magdalena Szmidt, Head w MOSQI.TO.

Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na:  https://goldenmarketing.pl/gmc-live/

OOH magazine wspiera medialnie to wydarzenie.

KL