Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Agencja Reklamowa Antra dostarczy gadżety na Imieniny Jana Kochanowskiego organizowane przez Bibliotekę Narodową

Pod koniec sierpnia Biblioteka Narodowa organizuje Imieniny Jana Kochanowskiego. To literacki piknik, który odbywa się w Ogrodzie Krasińskich oraz sąsiadującym z nim Pałacu Rzeczypospolitej. Jednym z ważnych elementów dla tego eventu jest zestaw gadżetów reklamowych wpisujących się w identyfikację wizualną przedsięwzięcia. Wykonała je i dostarczyła Agencja Reklamowa Antra.

Imieniny Jana Kochanowskiego po raz pierwszy zostały zorganizowane przez Bibliotekę Narodową w 2012 roku, przede wszystkim w reakcji na utrzymujący się z roku na rok niski poziom czytelnictwa, ale również w celu podkreślenia, jak istotna dla krajowej produkcji wydawniczej jest polska literatura. Od tego czasu odbyło się już osiem edycji wydarzenia, każda poświęcona innej postaci. Tegoroczne Imieniny odbędą się w ostatnią sobotę sierpnia (29.08.2020), a jej bohaterem będzie Leopold Tyrmand. Program pikniku to szereg wydarzeń z udziałem najciekawszych uczestników i najwnikliwszych obserwatorów polskiego życia literackiego – pisarzy, poetów, ilustratorów, literaturoznawców, dziennikarzy i aktorów. Przez cały dzień na rozmieszczonych w Ogrodzie Krasińskich scenach odbywają się nie tylko spotkania i panele dyskusyjne, ale również koncerty, spektakle i warsztaty, nadające wydarzeniu interdyscyplinarny charakter. 

Wydarzeniu od początku towarzyszy bardzo charakterystyczna identyfikacja wizualna, której autorką jest Julia Mirny. – Za projekt ten artystka w 2013 roku otrzymała Srebrny Miecz na prestiżowym Konkursie KTR, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Rokrocznie zamawiamy szereg materiałów promocyjnych, które wspierają wizualnie Imieniny Jana Kochanowskiego. W tym roku od agencji Antra zamówiliśmy koszulki i kości do gry w drewnianym pudełku – wyjaśnia przedstawiciel Biura Komunikacji i Promocji Biblioteki Narodowej. 

 – Gadżety reklamowe traktujemy jako część identyfikacji wizualnej Imienin Jana Kochanowskiego. W trakcie pikniku koszulki ułatwiają odróżnić pomagających przy wydarzeniu wolontariuszy od publiczności, a dzięki gadżetom takim jak torby, funkcjonalnym i przydatnym na co dzień, Imienin Jana Kochanowskiego są obecne w przestrzeni publicznej przez cały rok. Przede wszystkim chodzi jednak właśnie o publiczność, która co roku bardzo entuzjastycznie reaguje na gadżety – a to pomaga w budowaniu pozytywnych skojarzeń z naszym wydarzeniem i jest jednym ze sposobów tworzenia dobrej atmosfery, na której jako organizatorom bardzo nam zależy – dodaje przedstawiciel Biura Komunikacji i Promocji Biblioteki Narodowej. 

Jak dodaje Barbara Litke z agencji Antra, ostatnie miesiące były dla nich czasem dywersyfikacji oferty, ale i kontynuacji standardowych zleceń na gadżety reklamowe. – Od początku pandemii firmie Antra udało się wykonać różnorodne upominki reklamowe, ale w odpowiedzi na zaistniałą sytuację rynkową rozszerzyliśmy również naszą działalność o sprzedaż produktów ochronnych. Tak też powstała marka Biodefendol z preparatami do dezynfekcji rąk bez użycia wody – mówi Barbara Litke z agencji Antra.

 KL